borderen Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2011 Det er lenge siden jeg har hørt noe mer om denne bc-klubben, men kan se om jeg får fisket frem noe mer info Siter
Poter Skrevet 13. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2011 Hvis dere har aussie på vurderingslisten, vil jeg anbefale dere å ta kontakt med Mailin her inne. Hun har veldig god oversikt over rasen i Norden. Hun har vært i styret i aussieklubben i flere år, sittet i avlsrådet og er generelt veldig engasjert i rasen. Hun kan nok hjelpe dere navigere i jungelen og tipse dere om gode kombinasjoner og oppdrettere. For de finnes Siter
Pim Skrevet 14. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2011 Hvis dere har aussie på vurderingslisten, vil jeg anbefale dere å ta kontakt med Mailin her inne. Hun har veldig god oversikt over rasen i Norden. Hun har vært i styret i aussieklubben i flere år, sittet i avlsrådet og er generelt veldig engasjert i rasen. Hun kan nok hjelpe dere navigere i jungelen og tipse dere om gode kombinasjoner og oppdrettere. For de finnes Det syns jeg var et godt tips! Så det har vi gjort allerede 1 Siter
Recommended Posts