Gå til innhold
Hundesonen.no

Godbiter


Guest Vicky

Recommended Posts

Når jeg skal ha noe godt til f.eks agilitytreningen kjøper jeg vanligvis de levergodbitene som heter Go`biten. Men når jeg ikke har råd til den blir det Friskies godbiter. Vicky merker forskjellen, men lommeboka må råde der :) Men nå har jeg kjøpt 4 små sekker med frolic, og Vicky elsker de :) Så det blir nok de en stund fremover. Men Vicky liker forandring så jeg varierer det bestandig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart kjøpe Frolic mini, Felix digger det :) Men når jeg skal trene på valpekurs o.l. bruker jeg for det meste pølse, eller så pleier jeg å kjøpe sånne smart godbiter (med en golden utenpå)..

Men det beste han vet er ball og lever :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker det samme som foret jeg bruker. men noen ganger om jeg finner det for godt blir det go`biten lever, eller noe annet. han fungerer like godt på maten sin som pølse. han blir bare litt for ivrig og vil HA den god biten, hvis den lukter for ekstremt, ellers så bruker jeg mye leke og. men skal vi trene på noe mer rolig, så blir det godbit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal snart kjøpe Frolic mini, Felix digger det :)  Men når jeg skal trene på valpekurs o.l. bruker jeg for det meste pølse, eller så pleier jeg å kjøpe sånne smart godbiter (med en golden utenpå)..

Men det beste han vet er ball og lever :)

bruker også Mini :D Den er så fin størrelse. men jeg deler opp den og da ... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mest "hjemmelagede" godbiter. Før var det mest kokt og tørket lever, men det holder seg så kort når du har tinet det og tar veldig lang tid å lage. I september laget jeg og en venninne leverbrownies, som er basert på lever, men som også har hvetemel og annet type mel i seg så det blir mer som et helt måltid.Tok kort tid å lage, hundene ELSKET det, luktet mindre enn lever, holder seg tinet i 3-4 dager, og smuldrer ikke. Nå er jeg tom, så nå må jeg få laget nytt snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det jeg har. Tinka jobber for det meste uansett, selv om hun jobber best for pølser, lever, rosiner, ost, vaffel osv (menneskemat altså, bortsett fra lever da).

Nå for tida bruker jeg for det meste tørrfor (sitter igjen med massevis av forprøver fra Hamar), eller så hender det innimellom at jeg kjøper kjeks for tretti kroner hektoen på Ultra, men selv de minste kjeksene er ganske store der.

Hvor mye jeg bruker i uka avhenger av hvor mye jeg har trent, og om jeg bare har brukt godbiter som belønning i løpet av en hel uke (noe som sjeldent skjer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker stort sett kattemat her hjemme..Loke elsker frolic men promper så mye hvis han får det :oops:

Ute på tur i nærmiljøet bruker jeg også kattemat..Har forøvrig akkurat funnet ut at Loke gladelig jobber for en neve snø han!

Men på fellestrening og andre utflukter går det i alt fra hjemlagd lever,til kylling,karbonader,fiskepudding etc...Jeg har ofte flere forskjellige slag med meg samtidig. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mye forskjellig. Mini frolic og kitbits er det vanligste (deler opp minifrolicen i 16-20 biter og kitbitsen i 6 biter). Ellers er noe av det beste hun vet eple, pære, drue, og annen frukt. Hun liker også ganske godt banan, kålrot og gulrot. Og pølser og sånt da, men det er ikke jeg no glad i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...