Synnikken Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Jeg står opp! Ca halv to henger jeg opp klær. Kl to ca spiser jeg frokost! Pannekaker med is! Ca tre Hundene er satt ut i bånd.. Hector har nettopp hjulpet "bestemor" med å grave i bedet og finner ut at han skal hoppe på meg.. Ca fire, Hundene er fremdeles i bånd, jeg planter en Rododendron for mamma og frida hjelper til. Ca kvart over fire, Hector hilser på Chewie Ca fem Tar inn hundene fra de har vært ute. Hector sier bånd er til for å bites i. sekstiden Vi soner oss! Ca syv Jeg kvinner meg opp til å gå den "lange" veien fra leiligheten min til mamma sitt hus for å spise middag. (jeg står på soverommet idet jeg tar bildet) åttetiden Jeg ler av mamma sitt utkledningsutstyr, før jeg tusler til leil for å sminke meg og vente på pus (cattn) Nitiden Glemte jeg å ta bilde av.. men soset vel bare rundt i leil, smnket meg og ventet på Cattn Entet jobben, jeg har fri men syns det er sosialt og gøyalt å være der fordiom Glemmer efit noen timer.. Sitter på jobben og ler for det meste. Halv to ish, kommer på Efit. Jeg drikker Shaker Halv fire ish, jeg snikfotograferer ene kollegaen min mens hun koster opp sneiper :P'' Vi kjører hjemover! Jeg lett fnisete Cattn bare trøtt og fornøyd Soner og snakker med Øyvind på fbchat. Blir sittende til åtte før jeg tar natt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Klokka di som du ser på når du står opp, har pels! Og det så ut som en koselig dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Haha! Jeg vet! Ryddet og vasket her for noen dager siden, men glemte ene nattbordet der klokken står Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Haha! Jeg vet! Ryddet og vasket her for noen dager siden, men glemte ene nattbordet der klokken står Det er da ikke noe å skamme seg for! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Det er da ikke noe å skamme seg for! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts