Lola Pagola Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 her kommer en liten stusselig efit fra meg. Glemte den så begynte sent. 12ish hadeklem før jeg drar til byen 13ish oh yeah provosert på Søstrene Grene som ikke kan stave dalmatiner. Det heter dalmatian! Soppen, de hadde eng.bulldog der og! 14ish fortsatt i byen 15ish på vei hjem 16ish på tur med Casper 17ish fortsatt på tur og kjekken er kjekk 18ish lager mat, Casper satte seg under bordet av en eller annen grunn 19+++ soner og tv'er ogsånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Ååh.. Savner Trondheim.... Helt grei dag det der da Fines Caspersen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Du tar så fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Ååh.. Savner Trondheim.... Helt grei dag det der da Fines Caspersen! Ja helt grei fanger det vel rimelig bra helt grei dag. Begynner å like Trondheim litt faktisk. Du tar så fine bilder! hihi tusen takk gikk litt bananas med mobilappen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 awwwww.... savner trondheim fin dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Du hadde i hvert fall en litt innholdsrik dag, damen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Oooh, kanskje jeg må rusle en tur på Søstrene Grene en dag! Det er ikke i Sandefjord da, ikke som jeg har sett ihvertfall, så da får jeg dra til Telemark. Var de dyre? Du skulle klaget på skrivefeil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Så fin dag! Hvilken app er det du bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Du hadde i hvert fall en litt innholdsrik dag, damen! Ja veldig! Oooh, kanskje jeg må rusle en tur på Søstrene Grene en dag! Det er ikke i Sandefjord da, ikke som jeg har sett ihvertfall, så da får jeg dra til Telemark. Var de dyre? Du skulle klaget på skrivefeil! Så ikke på prisen, var for opptatt med å være provosert men kan umulig koste mye. Har de søstrene grene i telemark? Trodde bare det var i oslo og trondheim jeg! Så fin dag! Hvilken app er det du bruker? Husker aldri hvordan det staves, men pixlr o matic eller noe sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Så ikke på prisen, var for opptatt med å være provosert men kan umulig koste mye. Har de søstrene grene i telemark? Trodde bare det var i oslo og trondheim jeg! Haha, teita. Nei, kosta sikkert 46.81 ellerno. Det er Søstrene Grene på Herkulessenteret i Skien, ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Fine, fine prikkedyret! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Det er Søstrene Grene-butikk på Jessheim også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi og Kalizi Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Det er Søstrene Grene-butikk på Jessheim også what???? hvor??? ubs OT.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 what???? hvor??? ubs OT.. Fortsatt OT: På senteret, rett ovenfor/bakenfor Ark bokhandel, som ligger i samme gata som telekiosken og platekompaniet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2011 Jeg syns det er veldig, veldig fint at min favorittundertøysmodell med prikker har flyttet til Trondheim, men jeg syns det er et problem at jeg ikke har tafset på ham ennå 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts