Kristiin Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Nå har jeg fått en ny bil, og skulle veldig gjerne sett at jeg fikk et hundebur bak i. Gjerne og kjøpe et bur uten og måtte bestille et spesiallagt bur til dyre penger. Bilen er en mitsubishi carisma glx. Noen som har bilen med bur? Eller har noen tips? Slik ser bilen sånn ca ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Eventelt kan du jo bruke sele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 er bagasjerommet helt lukket? isåfall ville jeg brukt sele eller festet buret i baksetet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 1. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Nei, det ligger bare en slipp flapp over som man bare kan ta av, den er for og unngår at det du har i bagasjerommet flyger overalt edit: så jeg kan fint ha henne løs i bagasjerommet om jeg tar den av, men vill helst ha bur. Jeg bruker sele nå, men vill helst ha bur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 1. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Fant et bilde til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2011 Må bare si at spesiallaget bur ikke nødvnendigvis er dyrere enn Herkules, Variocage o.l. Står en liste nederst her: http://hundetrening.blogg.no/1297286929_bilbur.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts