Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeparkene i Trondheim


Missy-
 Share

Recommended Posts

Har vært på lade en gang, var koselig det, men kjenner jeg ikke klarer slappe av i slike settinger, og er jo ikke sikkert det går bra neste gang. Sannsynligvis hadde det gjort det, men sant, jeg klarer ikke kose meg med det. Foretrekker lek med en eller to hunder til, blir bedre lek av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært på Lade en gang, trivelige folk og trivelige hunder, den gangen. Egentlig litt imponerende med omtrent 15 hunder og ikke antydning til knuffing en gang, men det var en del av hundene der som tydeligvis ikke trivdes, uten at eierne gjorde noe med det - antageligvis fordi de ikke selv så at hunden misstrivdes, eller forstod årsaken til det. Selv var jeg veldig påpasselig med at min egen hund ikke fikk være uhøflig med tisper, ikke overkjøre hunder som syns han ble voldsom osv, og da blir det fort mye mas og lite kos. Kommer ikke til å bli noen frekvent bruker av hundeparken, rett og slett fordi jeg ikke er noen stor fan av konseptet, og det er ikke noe min hund har behov for. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der også, og Milla trivdes veldig når de var 2-3 hunder der og leke med. Men med engang det kom flere (mange flere) begynte hun og mistrives og diltet etter meg hele tiden. Var en god innpåslitne hunder (innpåsliten til andre hunder), frekke hannhunder, og en god del overdominantete hannhunder. Hadde med meg en venninne og hennes hund, hennes hund ble terrorisert såpass av en stor hannhund at vi bare måtte gå til slutt. Eieren prøvde og rope, men kom ikke og hentet hunden sin. Den store hannhunden hang konstant over lille staffe tispa på 9mnd, til slutt var hunden så så sliten at hun ikke orket og sifra noe mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter pris på at dere deler meningene deres her ang hundeparkene :) Inntrykket jeg har er at det er mye trivelig folk der, samt en del som ikke burde være der. Vi var på dyrebutikken Hund som Hobby på Lade med valpen vår tidligere denne uka, så kom en dame bort til oss å sa at vi aldri måtte finne på å dra i hundeparken på Lade :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært en god del på Lade og èn gang på Saupstad. Både jeg og hundene koser oss i hundeparken på Lade og vi har sluppet unna uheldige episoder. Hadde det ikke vært for at det er litt vanskelig for oss å dra dit hadde jeg brukt den mye oftere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på dyrebutikken Hund som Hobby på Lade med valpen vår tidligere denne uka, så kom en dame bort til oss å sa at vi aldri måtte finne på å dra i hundeparken på Lade

Valp ville jeg også vært forsiktig med å hatt med. Kommet til å sett an på hvem som har vært der og vurdert både hund(er) og eiere før jeg har gått inn (gjerne snakket med dem på forhånd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp har vært endel på lade;) Stort sett alltid trivelige hunder og eiere når jeg har vært der;)Mi er grei til alt av hunder men,foretrekker å dra dit utnom "kjernetiden" om skal dit får når det blir så masse hunder blir det lite lek med mi gitt.Kom nylig hjem fra der var vel rundt 6-7 hunder utnom de 4 de jeg og de jeg gikk med kom med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært endel på lade i helgene. Er litt forskjellig. Prøver å dra dit tidlig (9-10 tida) da er det som regel lite folk. Enkelte ganger er vi der alene, så da får hun bare springe rundt og kose seg selv eller vi benytter sjansen til litt trening. Det er greit å se an de som er der ja, og jeg ville aldri tatt med en valp dit. Har sett folk ha med klart nervøse valper som rett og slett ikke har en god opplevelse med de andre hundene uten at eieren gjør noe med det.

Var på saupstad en gang, men det var et myrhøl da. Artig for hunden, men måtte spyles når vi kom hjem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har ikke hundeparkhund så har ikke sluppet hund der, men har hørt litt forskjellig.. Og hva annet kan man forvente..? Det finnes vell ca like mange typer hundeeiere som det finnes huderaser, og alle er jo da ikke like forsiktige/hensynsfulle, enten det er bevist eller bare mangel på kunnskap, men det hjelper egentlig lite om det skulle smelle.. Var vell en hund som måtte avlives etter en slosskamp i hundeparken på saupstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...