vima2k Skrevet 30. September 2011 Rapporter Skrevet 30. September 2011 Er det noe jeg digger er det de forskjellige utrykkene en hund/katt/hest kommer med når de gjesper så vil gjerne se alt av gjespe bilder dere har Her er mine: Siter
Lola Pagola Skrevet 30. September 2011 Rapporter Skrevet 30. September 2011 *fnis* (livsfarlig hund er livsfarlig, og må sikres grundig på tur) (trøtt gjesp blandet med smil) Siter
rottmaneier Skrevet 30. September 2011 Rapporter Skrevet 30. September 2011 Typisk Bali.. Gjesper "tilfeldigvis" over hode på valpen Siter
LilleZara Skrevet 30. September 2011 Rapporter Skrevet 30. September 2011 Jeeei! Elsker gjespebilder! :lol: (noen av bildene er lagt ut før i andre tråder,men slenger de ut for det:) ) Siter
Bellare Skrevet 30. September 2011 Rapporter Skrevet 30. September 2011 Lexi - Kullsøstera til Pia. Pia Lu-Lu og Noah Lu-Lu... eller Noah... Siter
Bellare Skrevet 30. September 2011 Rapporter Skrevet 30. September 2011 Och nokre gjespebilder av Rebella pus som viser sine flotte hogg - tenner Siter
vima2k Skrevet 1. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2011 :jump: Elsker gjespe bilder altså Siter
Maria Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2011 Fant bare gamle gjespebilder, men tar med noen Babychessea ca 6 uker gammel Herregud, jeg har jo nesten glemt hvor utrolig liten hun var! Vet ikke helt jeg.. smil/gjesp? Siter
MaritaS Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2011 Her er et par bilder av gjespedyret: også er jeg så frekk at selv om det står "bilder" så slenger jeg på en link til en video av Kuma som ble overrasket av et gjesp mens han forsøkte å fortelle en liten mopsevalp at etter flere timers terrorisering var grensa nådd: http://youtu.be/_n2n65fabfg Siter
vima2k Skrevet 1. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Oktober 2011 også er jeg så frekk at selv om det står "bilder" så slenger jeg på en link til en video av Kuma som ble overrasket av et gjesp mens han forsøkte å fortelle en liten mopsevalp at etter flere timers terrorisering var grensa nådd: http://youtu.be/_n2n65fabfg Hahahaha :D så morsom video Siter
Renate A Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2011 Måtte bare ta med dette selvom det ikke er gjespe bilde, så er det snorke bilde zzZZZzzz Siter
Nano Skrevet 1. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2011 Hehe, så mange nydelige gjespebilder! Min: Siter
Irenen Skrevet 2. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2011 Det var de jeg fant i farta :-) Siter
Recommended Posts