Gå til innhold
Hundesonen.no

Kvalpegrind/kvalpegård


Bellare
 Share

Recommended Posts

Driv og ser etter ein kvalpegrind som kan passe ved kull og eventuelt utstilling. Derfor MÅ den kunne leggast heilt flat! Har sett på ein i "tøy" der ein også får meg ein oppbevaringsveske, men er litt usikker på høgda (43x92 cm), men så såg eg også ein blå type med netting som er forma som eit kjøttbein på kvart "element".

Nokon som har erfaring med nokre av desse to, eller som har ein anna type å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om en fin ting som heter avbitertang. Hagesakser har jeg også hørt om. De kan brukes til å kutte av ting, feks kutte kompostgrinder fra biltema i passe str - og da kan man også la det så igjen noen "bein" som gjør at grinda sitter bedre planta i bakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det verkeleg ingen som har "erfaring" med andre kvalpegrinder enn dei kompost greiene frå Biltema?

jeg fant noen som er 4 biter som er sølv istedenfor de grønne fra biltema. kostet 950kr. for det samme som biltema gir deg for 99kr... :whistle:

om du ser hvor mange som bruker kompostgrinder på sonen så hadde du fått sjokk. Folk har de mellom rom, i hagen, overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...