Gå til innhold
Hundesonen.no

Da har vi rett og slett bestemt oss for valp vi! (bilde)


soelvd
 Share

Recommended Posts

---

Takk! Og helt enig, jaktlabradorer er fine. Men jeg skal ha en jaktgolden.. :-P

Er det forresten noen som vet hva de kalles på engelsk?

Ups.. :icon_redface: Labrador og golden er jo nesten det samme eller..? :whistle:

Jaktvariantene av både labrador og golden er nydelige - var det jeg skulle si - lekre og smekre begge typene. Masse lykke til med valp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det kom 5 valper ja. Og nej, jeg venter enda. Om det kommer ei tispe på kullet Helene skal ha så blir det derfra.

Ååh, spennende! Hadde det ikke vært for Monti hadde vi sikkert sitti og venta på det kullet der vi og.. Lykke til!

Ups.. :icon_redface: Labrador og golden er jo nesten det samme eller..? :whistle:

Jaktvariantene av både labrador og golden er nydelige - var det jeg skulle si - lekre og smekre begge typene. Masse lykke til med valp :)

Hehe.. Litt sånn som "Åh, hva slags hund har du?" "En nova scotia duck tolling retriever"! "Åååååhja, en sånn retriever ja!"

Uansett, tusen takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, tror jeg og :-) Ja, har hørt rykter om det, faktisk!

Tollerpeik. Det er halvbroren til Vixen hun har, en herlig tollergutt. :)

Er nesten litt misunnelig. :P Vil og ha valp om kort tid! Men neida, må gå og vente på å få høre om tispa har tatt seg, for deretter å vente på at valpene skal bli født, og så se om det blir nok tisper osv. Kjipt å være kresen, og med en ganske rolig periode ang tollerkull (i alle fall fra de oppdretterne jeg vil ha fra) så må det bare til. Godt jeg er så tålmodig av meg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tollerpeik. Det er halvbroren til Vixen hun har, en herlig tollergutt. :)

Er nesten litt misunnelig. :P Vil og ha valp om kort tid! Men neida, må gå og vente på å få høre om tispa har tatt seg, for deretter å vente på at valpene skal bli født, og så se om det blir nok tisper osv. Kjipt å være kresen, og med en ganske rolig periode ang tollerkull (i alle fall fra de oppdretterne jeg vil ha fra) så må det bare til. Godt jeg er så tålmodig av meg. :lol:

Nyyyydelig! :-) Hvor vil du ha fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyyydelig! :-) Hvor vil du ha fra?

Har kontakt med flere oppdrettere, men kullet jeg venter på (de andre venter på løpetid) er hos tollarbo. Du var vel og i kontakt med dem mtp det kullet? Mener jeg leste det en eller annen plass. Tollerforumet kanskje? Prøver å ikke å ha for høye forhåpninger, er jo ikke akkurat få som vil ha fra det kullet og med min flaks blir det sikkert 1 valp for lite igjen (var 1 valp unna på kullet hos agrosofen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kontakt med flere oppdrettere, men kullet jeg venter på (de andre venter på løpetid) er hos tollarbo. Du var vel og i kontakt med dem mtp det kullet? Mener jeg leste det en eller annen plass. Tollerforumet kanskje? Prøver å ikke å ha for høye forhåpninger, er jo ikke akkurat få som vil ha fra det kullet og med min flaks blir det sikkert 1 valp for lite igjen (var 1 valp unna på kullet hos agrosofen).

Semmer det, stod på liste for kullet som skal komme nå :-) krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Har kontakt med flere oppdrettere, men kullet jeg venter på (de andre venter på løpetid) er hos tollarbo. Du var vel og i kontakt med dem mtp det kullet? Mener jeg leste det en eller annen plass. Tollerforumet kanskje? Prøver å ikke å ha for høye forhåpninger, er jo ikke akkurat få som vil ha fra det kullet og med min flaks blir det sikkert 1 valp for lite igjen (var 1 valp unna på kullet hos agrosofen).

Snoker litt i gamle tråder, jeg :lol: Var det du som fikk tollarbo-valpen som endte opp i Norge? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, skulle ha tispe jeg - og det kom bare en av dem og den skulle oppdretterne beholde selv (på fôravtale). Den valpen som kom til Norge bor hos tollerparken. :)

Ja, fikk med meg at det bare kom en tispe og ganske mange hanner (5? 6?) Er ikke blitt noen valp på deg enda da, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom 5 valper ja. Og nej, jeg venter enda. Om det kommer ei tispe på kullet Helene skal ha så blir det derfra. :ahappy:

Ååh, spennende! Hadde det ikke vært for Monti hadde vi sikkert sitti og venta på det kullet der vi og.. :lol: Lykke til!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Blir tatt ultralyd på onsdag, og jeg er skikkeligskikkelig spent! Synd man ikke kan se kjønn der. :lol:

Ja, jeg snoker både her, på tollerforumet og hjemmesiden noen ganger i uken selv jeg. Og jeg skal ikke ha valp en gang. Kan tenke meg du er utålmodig.. :lol:

Jeg er helt sikker på at det kommer en nyyydelig liten tispe til deg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...