vima2k Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Jeg vet, sååå ut av moten. Men så er ikke jeg opptat av moten, jeg er mer opptat av at jeg rett og slett DIGGER de skoa så om noen har et par liggende, eller vet av noen som skal selge, let me know, jeg har lett etter de i snart over 2-3 år, uten lykke. Fant et par, men gale dama skulle ha 1000kr for dem, og ja.. jeg er ike sååå desperat altså. De trenger ikke være i denne fargen;) Siter
Wildah Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Da blir du kanskje glad for å lese dette? Edit: Og der leste jeg hele artikkelen, og innså at fortatteren trolig ikke kan forskjell på plattåsko og Buffalosko. Æsj, og jeg som skulle glede min søster med nyheten om at hun snart ville få erstattet sine kjære Buffalos... Siter
Cattn Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Meeen buffalo er vistnok på vei inn igjen det og! (Mange regner det jo som en platåsko og tar da buffalo under det! ) Sååå du blir nok lykkelig av at de kommer til salgs igjen snart! (kanskje) :) Siter
Mari Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 http://www.buffaloshop.de/index_de.html -> damen -> classic. 19 forskjellige modeller der. Men 1000 kroner for et par merkesko er da ikke så dyrt? Mye penger ja, men ikke dyrt i forhold til hva sko gjerne koster? Eller var de brukte? Siter
vima2k Skrevet 19. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2011 http://www.buffalosh...e/index_de.html -> damen -> classic. 19 forskjellige modeller der. Men 1000 kroner for et par merkesko er da ikke så dyrt? Mye penger ja, men ikke dyrt i forhold til hva sko gjerne koster? Eller var de brukte? Ja, de var godt brukt var slitte til og med. men den linken der har jeg vært inne på men er ikke med sånn platå jeg vil ha er skatesko Siter
Wildah Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Meeen buffalo er vistnok på vei inn igjen det og! (Mange regner det jo som en platåsko og tar da buffalo under det! ) Sååå du blir nok lykkelig av at de kommer til salgs igjen snart! (kanskje) :) Ja, min søster håper iallfall på at de kommer tilbake. Forfatteren av artikkelen jeg lenket til, ser ut til å ha brukt buffalosko som et begrep for plattåsko, og ikke skjønt at buffalosko var ett bestemt merke Siter
Guest lijenta Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Hvis du er litt stor i foten kan du se på herre sskoa for der er det noe som ligner det du er ute etter tror jeg. Siter
Guest 2ne Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Er ikke dette hva dere ser etter da? Jeg hadde ihvertfall noe sånt sist det var på mote: Siter
mushi Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Her får du to par for 650 kr http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30650721 Siter
Lola Pagola Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Shiiit... buffalosko Siter
Bananen Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Åh! Tror faktisk jeg har ett par platåsko hjemme i Oslo, jeg. Guuuri, da var jeg høy, da! Og jeg har faktisk skatesko også, tror jeg, men det er i størrelse 36. Siter
Maria Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Men dere - hun vil ha skatesko, ikke platåsko Siter
Djervekvinnen Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Bra hun vil ha skatesko, og ikke slike 2ne la ut bilde av. *grøss!* Siter
Guest 2ne Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Øyh, det var de som var QLE når jeg var ung altså Vel, jeg var faktisk ikke sååå ung heller.. hehe Siter
Djervekvinnen Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Jeg klarte etterhvert å fortrenge synet av de jentene som stavret rundt på de platåene der etter at den moten gikk over, men så skal det nå være på tur inn igjen? jaja, jeg er vel ikke rette personen til å avgjøre hva som er QLT uansett Siter
Peers Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Haha, jeg husker jeg hadde både skateskoene og platåskoene til Buffalo. Skikkelig kul Platåskoene gikk i søpla den dagen jeg spilte basket i dem og røk leddbåndet i ankelen Siter
Recommended Posts