LinL Skrevet 17. September 2011 Rapporter Skrevet 17. September 2011 Som tittelen sier, så skjønner jeg ikke hva alt dette betyr, skriver det inn her, så kan dere få hjelpe meg, takktakk V. hode o utr. g. o/u linje bev. g. br. bak og stab. fram g. v. foran og bak. g. benst. g. pigm. g. br. vidde helt gresk for meg dette Siter
xxx12345 Skrevet 17. September 2011 Rapporter Skrevet 17. September 2011 Vil tro det er ca som følger: Veldig godt hode og uttrykk. God over og underlinje. God bredde bak og stabil frem (front). Gode vinkler foran og bak. God benstamme. Godt pigment. God brystvidde. Siter
rottmaneier Skrevet 17. September 2011 Rapporter Skrevet 17. September 2011 Tror det også er noe som LineSK sier: Vakkert hode og uttrykk, god over og underlinje. Beveger seg bra bak, og stabilt framme. gode vinkler foran og bak, god benstamme, godt pigmentert, god brystvidde. Siter
Pim Skrevet 17. September 2011 Rapporter Skrevet 17. September 2011 Det står at bikkja di er pen 5 Siter
LinL Skrevet 17. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 17. September 2011 takker og bukker! han var jo veldig flink Siter
LinL Skrevet 19. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2011 Treng litt mer hjelp æ, har klart å tyd det meste, men ikke alt. Altsåå, forkortelser skrevet i løkkeksrift med tusj, ikke serlig lett å lese. Det jeg ikke skjønner står på linje 2. ser ut som et par "U" er for meg hehe. hjølp Siter
Maria Skrevet 23. September 2011 Rapporter Skrevet 23. September 2011 Prøv å ta bilde av skriften mer ovenfra. Siden fokus er litt dårlig er det vanskelig å se. Ord jeg kan skimte der er jo - lovende valp av..kropp. Overlinje Altså, ikke så lett å se Siter
SFX Skrevet 23. September 2011 Rapporter Skrevet 23. September 2011 Som tittelen sier, så skjønner jeg ikke hva alt dette betyr, skriver det inn her, så kan dere få hjelpe meg, takktakk V. hode o utr. g. o/u linje bev. g. br. bak og stab. fram g. v. foran og bak. g. benst. g. pigm. g. br. vidde helt gresk for meg dette Jeg tyder dette som Vakkert hode og uttrykk, god over- og underlinje, beveger seg ganske bra bak og stabilt framme. Gode vinkler foran og bak, god beinstamme, godt pigmentert, god brystvidde. Altså at hunden beveger seg bedre framme enn bak. Siter
Inu Skrevet 23. September 2011 Rapporter Skrevet 23. September 2011 Treng litt mer hjelp æ, har klart å tyd det meste, men ikke alt. Altsåå, forkortelser skrevet i løkkeksrift med tusj, ikke serlig lett å lese. Det jeg ikke skjønner står på linje 2. ser ut som et par "U" er for meg hehe. hjølp Jeg tror det første er en H / K /L og det andre en M. Står det noe mer på linjen? Siter
Synnikken Skrevet 24. September 2011 Rapporter Skrevet 24. September 2011 Bedre å ta bilde lengre fra, meget vanskelig å lese når den er såpass nærmt Siter
Recommended Posts