ipadda Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Tok noen bilder av Betty med hennes datter, Polkadott. Polkadott har blitt 5 mnd gammel, å ligner bare mer og mer på sin vakkre mamma Jeg tror muligens det har skjedd ett eller annet med linsen min, så den skal på sykehus en stund nå. Så bær med meg med kvaliteten, den pleier å være bedre enn dette Starter med "mamma" Betty Vakkre jentene mine Siter
pippin Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Så søtt det bildet var der de ligger ved hverandre! Kjempefine! Du er flink til å ta bilder Siter
Quintinus Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Heerlige Det siste bildet av dem to var fantastisk Siter
Taz Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Awwww. Søte de var. Må si jeg syns navnet Polkadott er dritkult. Siter
ipadda Skrevet 14. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2011 Så herlige de er Tusen takk Jeg er selvsagt enig Så nydelige Takk Så søtt det bildet var der de ligger ved hverandre! Kjempefine! Du er flink til å ta bilder Ja, de er ganske søte sammen. Det er helt utrolig hvor lik Polkadott er mammen sin - Takk Heerlige Det siste bildet av dem to var fantastisk Tusen takk Awwww. Søte de var. Må si jeg syns navnet Polkadott er dritkult. Det var Yodel her inne som luftet navnet engang, å jeg GRABBET tak i det Jeg syns også det er dritkult Nydelige Takk Siter
Artemis Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 Så fine de er! Liker blikket/uttrykket på Polkadott. Siter
rottmaneier Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 Kjempefine Og de er utrolig like! Siter
GunhildM Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 Så herlige de er ser ut som Polkadott har vokst mye! Siter
Djervekvinnen Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 Nydelige bilder! Kjempefine. Ingenting iveien med kvaliteten heller syns jeg Siter
Aya Skrevet 15. September 2011 Rapporter Skrevet 15. September 2011 Nydelige bilder (som alltid, du er bare en fantastisk fotograf). Vakre er de, begge to. Siter
ipadda Skrevet 15. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2011 vakre de er Tusen takk Så fine de er! Liker blikket/uttrykket på Polkadott. Tusen takk Syns hun har fått ett litt mildere uttrykk en mammen, ikke at det er noe i veien med uttrykket til Betty, altså Kjempefine Og de er utrolig like! Ja, ikke sant de er? TAKK! Så herlige de er ser ut som Polkadott har vokst mye! Tusen takk Polki vokser som bare det om dagen! Nydelige bilder! Kjempefine. Ingenting iveien med kvaliteten heller syns jeg Tusen takk Nydelige bilder (som alltid, du er bare en fantastisk fotograf). Vakre er de, begge to. Aww, Tuuuusen takk Aya Siter
Recommended Posts