Gå til innhold
Hundesonen.no

Kuttskade som fortsatt blør


Nina&Leah
 Share

Recommended Posts

For snart to uker siden skadet Leah seg under poten. Var antagelig et glass-skår hun skar seg på. Fikk et ordentlig dypt og langt kutt som måtte sys med 5 sting. Problemet er at hun fortsatt har vondt og blør fra stingene. Fikk beskjed om at stingene skulle fjernes 12 -14 dager etter at hun hadde sydd. Er 14 dager siden på mandag. Syns det er veldig rart at hun fortsatt blør frå såret så lenge etter.

Noen som har vært borti noe lignende.

Hilsen litt bekymret hønemor :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det rent ut - altså om det ikke verker?

Potene er vanskelige å få til å gro er min erfaring, lett at det åpner seg i sårskorpen hele tiden pga de jo går med foten. Beste rådet jeg kan komme med er å prøve å ha den i mest mulig ro fram til at det får gro skikkelig til. (så lenge det ikke verker og at såret ikke spriker for mye, da ville jeg kontaktet legen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du ikke ringt veterinæren og hørt?

Når min hund var opperert og vi så det kom blod fra sting ol ringte vi og dro inn for sjekk. Vi fikk også beskjed om å følge med om det evt blødde ol, for da gror det jo ikke.

Om hunden har vondt og det har blødd i 2 uker så ville jeg ringt for lenge siden! Så ta en telefon på mandag til veterinæren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakka med veterinæren mange ganger. Eneste hun er opptatt av er at hun går uten bandasje eller beskyttelse. Leah er helt desperat når hun er uten noen ting, vil bare slikke å bite på foten. Noe som tyder på at hun har vondt. Får Metacam

Har ikke blødde i 2 uker, har begynt å blø nå de siste dagene. Noe jeg synes er veldig rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakka med veterinæren mange ganger. Eneste hun er opptatt av er at hun går uten bandasje eller beskyttelse. Leah er helt desperat når hun er uten noen ting, vil bare slikke å bite på foten. Noe som tyder på at hun har vondt. Får Metacam

Har ikke blødde i 2 uker, har begynt å blø nå de siste dagene. Noe jeg synes er veldig rart

det virker rart ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...