Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 29-30. oktober


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Og takket være noen rabiate polarrever på Svalbard er broren her enda, så jaggu ble han meldt på også! TO søte Latrudaplusher, det er bare cute overload, det.

Kamar kommer, med Yodel i andre enden begge dager. Men vi skal stå utenfor ringen og heie!

jeg vil komme å kose mose på Kamar mamma kommer med valpene

Jeg er nervøs...! Jeg har ikke nok erfaring med utstilling, Günther har ikke nok erfaring med utstilling i tillegg til at han er i en veldig tøysete alder nå. Håper bare han oppfører seg og lar dommeren få kjenne på han. Da skal jeg si meg fornøyd tenker jeg :icon_redface:

Hvis noen er i nærheten av oss, så blir jeg veldig glad for litt støtte altså :whistle: Skal ditt med Heidi og Mayah, men jo flere jo bedre. Jeg kan jo ikke utstillingsreglene skikkelig engang! *hyyyyyl*

Heldigvis skal ringsekretær kunne alle reglene, og hjelper deg gjerne - bare hvisk i øret henne at det er første gang, om du føler deg rådvill. Det går nok bra, skal du se! Mange hunder som virker viltre ellers roer seg i ringen fordi det er så mange inntrykk å få med seg at de ikke rekker å hoppe og leke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nervøs...! Jeg har ikke nok erfaring med utstilling, Günther har ikke nok erfaring med utstilling i tillegg til at han er i en veldig tøysete alder nå. Håper bare han oppfører seg og lar dommeren få kjenne på han. Da skal jeg si meg fornøyd tenker jeg :icon_redface:

Hvis noen er i nærheten av oss, så blir jeg veldig glad for litt støtte altså :whistle: Skal ditt med Heidi og Mayah, men jo flere jo bedre. Jeg kan jo ikke utstillingsreglene skikkelig engang! *hyyyyyl*

Det går så bra atte :)

Min opplevelse fra første gang i ringen (nå vet ikke jeg om det er din første gang da, men uansett) står jo beskrevet noen sider tilbake, og jeg overlevde jeg :D Alle rundt så at jeg var helt grønn, og jeg fikk utrolig mye hjelp. Hun ene gikk til og med med Birk i gruppefinalen (for vi gjorde det utrolig nok bra på utstillinga!), da jeg var noe utmattet av hele opplevelsen :P

Og jeg gleeeeeeder meg til helga :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis skal ringsekretær kunne alle reglene, og hjelper deg gjerne - bare hvisk i øret henne at det er første gang, om du føler deg rådvill. Det går nok bra, skal du se! Mange hunder som virker viltre ellers roer seg i ringen fordi det er så mange inntrykk å få med seg at de ikke rekker å hoppe og leke ;)

Det går så bra atte :)

Min opplevelse fra første gang i ringen (nå vet ikke jeg om det er din første gang da, men uansett) står jo beskrevet noen sider tilbake, og jeg overlevde jeg :D Alle rundt så at jeg var helt grønn, og jeg fikk utrolig mye hjelp. Hun ene gikk til og med med Birk i gruppefinalen (for vi gjorde det utrolig nok bra på utstillinga!), da jeg var noe utmattet av hele opplevelsen :P

Og jeg gleeeeeeder meg til helga :banana:

Tusen takk begge to :flowers:

Det er andre gangen vi stiller, så både jeg og bikkja er like ferske :P Men sist så fikk vi blå, så da var det jo veldig enkelt! Haha! Ut av ringen med en gang liksom. Vi får sikkert ikke no bedre nå heller! Han er i tullete alder, så jeg blir nervøs, men sist så oppførte han seg faktisk eksemplarisk. Men det var NKK Drammen da, så begynner å bli en stund siden! *puste med magen* Dette skal vi fikse! :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to :flowers:

Det er andre gangen vi stiller, så både jeg og bikkja er like ferske :P Men sist så fikk vi blå, så da var det jo veldig enkelt! Haha! Ut av ringen med en gang liksom. Vi får sikkert ikke no bedre nå heller! Han er i tullete alder, så jeg blir nervøs, men sist så oppførte han seg faktisk eksemplarisk. Men det var NKK Drammen da, så begynner å bli en stund siden! *puste med magen* Dette skal vi fikse! :aww:

Det går så bra Marianne! :) Jeg gleder meg veldig til å dra innover med dere. Tror det blir en knall dag jeg :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to :flowers:

Det er andre gangen vi stiller, så både jeg og bikkja er like ferske :P Men sist så fikk vi blå, så da var det jo veldig enkelt! Haha! Ut av ringen med en gang liksom. Vi får sikkert ikke no bedre nå heller! Han er i tullete alder, så jeg blir nervøs, men sist så oppførte han seg faktisk eksemplarisk. Men det var NKK Drammen da, så begynner å bli en stund siden! *puste med magen* Dette skal vi fikse! :aww:

Det går nok fint skal du se :D

Hvilken ring skal du i og oppmøte tid?

Vi er i ring 2 sammen med Latruda valpene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok fint skal du se :D

Hvilken ring skal du i og oppmøte tid?

Vi er i ring 2 sammen med Latruda valpene :D

Vi skal være i ring 5, kl. 10.30! Bare 3 stk i rasen da, så regner ikke med at det tar så lang tid :P

Jeg får nok ikke sett Tindra, men jeg vil se Latruda valpene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal være i ring 5, kl. 10.30! Bare 3 stk i rasen da, så regner ikke med at det tar så lang tid :P

Jeg får nok ikke sett Tindra, men jeg vil se Latruda valpene :D

Nei det gjør du nok ikke for vi har oppmøte 10.00 og er første rasen inn.Æsj da rekker jeg ikke se Gunther heller jaja du får fortelle hvordan det gikk da når vi snakkes etterpå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Skal på Leto på søndag, da skal to av Noahbarna i ilden - Harley (igjen) som allerede har to cert, og Isa som var min favorittvalp av tispevalpene (og fortsatt er det etter forrige helgs MH). Sistnevnte får jeg æren av å handle, og i tillegg skal jeg gå med Amaya i åpen klasse. Broren til Amaya kommer også, i tillegg så har oppdretteren til hele banden med seg en halvbror av Harley og Isa pluss at jeg tror det kommer en kullsøster av den også. Mye Woodshine's hunder i terv-ringen.

Terv-valp:

Micke

Soki (tror jeg)

Terv-voksen:

Harley

Azarro

Isa

Amaya

..og da er det tre hunder til som vi ikke helt vet hvem er, vi tror vi vet - men ikke helt sikre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke mange dagene igjen til helga her og nervene begynner så vidt å melde seg :lol:

Nå får du gi deg, dette blir en super dag! Vi koser jo alltid på utstilling, vi? :hug:

Jeg er nervøs...! Jeg har ikke nok erfaring med utstilling, Günther har ikke nok erfaring med utstilling i tillegg til at han er i en veldig tøysete alder nå. Håper bare han oppfører seg og lar dommeren få kjenne på han. Da skal jeg si meg fornøyd tenker jeg :icon_redface:

Hvis noen er i nærheten av oss, så blir jeg veldig glad for litt støtte altså :whistle: Skal ditt med Heidi og Mayah, men jo flere jo bedre. Jeg kan jo ikke utstillingsreglene skikkelig engang! *hyyyyyl*

Du er ikke aleine, dette kommer til å bli en hyggelig og fin dag, Marianne. Utstilling er bare morsomt, og du har jo uansett den fineste hunden! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får du gi deg, dette blir en super dag! Vi koser jo alltid på utstilling, vi? :hug:

Fnis ja vi gjør det Sandra :D Er nok bare litt mer nerver nå pga at Arla skal debutere i junior og kan forsatt finne på å putte nesa i bakken eller løpe foran meg,men vi får gjøre det beste ut av det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnis ja vi gjør det Sandra :D Er nok bare litt mer nerver nå pga at Arla skal debutere i junior og kan forsatt finne på å putte nesa i bakken eller løpe foran meg,men vi får gjøre det beste ut av det :lol:

Nå er vi jo inne, og da blir det gjerne litt mindre snusing. :) Går så bra atte! Nå har jeg akkurat sjekka PM og jeg finner ingen lundehunder. Betyr det at jeg blingser eller at du stiller på søndag...? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi jo inne, og da blir det gjerne litt mindre snusing. :) Går så bra atte! Nå har jeg akkurat sjekka PM og jeg finner ingen lundehunder. Betyr det at jeg blingser eller at du stiller på søndag...? :(

Arla stiller på søndag,men jeg stiller Tindra på lørdag :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...