Bikipile Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Det viktigste er jo at de er velproposjonerte, og det har jeg inntrykk av at Daito også er. Han ser veldig godbollete ut på bildene. Men poenget mitt er at det er jo Lexie også, velproposjonert, altså. Men grunnen til at Lise ikke stiller sine hanner nå på lørdag, er at de begge er svære, og vår finske dommer ikke liker store hunder. Er så enig ift velproposjonerte hunder. Og Lexi er ikke sååå liten lengre (tror jeg da). Fy fillern, jeg gleder meg som en unge til å prøve å stille henne (selv om det bare er valpeshow) Det skal bli gøy å få en helt fersk hund å prege, og kanskje greie å unngå de feilene jeg gjorde med Birk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Er så enig ift velproposjonerte hunder. Og Lexi er ikke sååå liten lengre (tror jeg da). Fy fillern, jeg gleder meg som en unge til å prøve å stille henne (selv om det bare er valpeshow) Det skal bli gøy å få en helt fersk hund å prege, og kanskje greie å unngå de feilene jeg gjorde med Birk SOM vi skal kose oss! Og SÅ stolte vi skal være over de fineste hundene våre! Og SÅ gøy de skal ha det både før, under og etter bedømming! :banana! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 SOM vi skal kose oss! Og SÅ stolte vi skal være over de fineste hundene våre! Og SÅ gøy de skal ha det både før, under og etter bedømming! :banana! Kose oss MASSE tenk Ikke være lammet av frykt som de første gangene med Birk, den tiden er heldigvis over (jeg er ikke den fryktelige sjenerte jenta lengre, heldigvis) ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Kose oss MASSE tenk Ikke være lammet av frykt som de første gangene med Birk, den tiden er heldigvis over (jeg er ikke den fryktelige sjenerte jenta lengre, heldigvis) ! Haha, unnskyld at jeg ler, men "lammet av frykt"?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Haha, unnskyld at jeg ler, men "lammet av frykt"?!? Bare å le det, jeg gjør det selv Jeg var seriøst LIVREDD. En ting er å starte stevner med hest, da tenker ikke jeg på folk og dommere rundt i det hele tatt. Jeg er da så trygg på hva jeg gjør (gud, det hørtes passe kvalmt ut da), at ting funker veldig fint på autopilot. Men når jeg skulle i ringen første gang med Birk, ante jeg ikke hva jeg gikk til. Hadde jo lest litt og sett litt på før, men kunne ikke gangen i det. Og det var jo så mange folk inni en liten hall, og jeg fikk hetta. Gubben skjønte ikke hva jeg stressa over da Hvis Laila ikke hadde vært der, hadde ikke jeg visst hva jeg skulle gjøre. Hun var den som dyttet meg inn og ut av ringen, og det er vel det eneste jeg husker fra den dagen Edit: ut av ringen greide jeg forresten fint selv, det var inn i ringen jeg ikke helt greide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 21. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2011 Smula vil forresten også gjerne hilse på kreti og pleti! Siden jeg ikke synes hun skal det så holder det med å hilse på hunder hvis eiere jeg "kjenner", så ser dere meg så kom bort 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 21. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2011 er bare 2 whippet valper i vår klasse. Er nysgjerrig på hvem den andre er noen som også vet hvordan de gjør det når man skal få tilbake litt av påmeldingsavgiften siden jeg er medlem i njff? og vet evt hvor mye rabatt man får? Bliss kommer, usikker på hva hun heter på stamtavlen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 21. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2011 Bliss kommer, usikker på hva hun heter på stamtavlen. oo, spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Noen som vet om parkerings mulighetene der oppe? hvor mye det evt koster og hvor lett det er å finne plass osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Noen som vet om parkerings mulighetene der oppe? hvor mye det evt koster og hvor lett det er å finne plass osv? Det koster 50 kr, og det står personale der hele dagen for å vise hvor neste felt som skal fylles opp er. Du slipper å leite eller tenke, de viser deg HELT inn på din parkeringsplass, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 (endret) Pleier å koste en femtilapp,man blir dirigert rundt omkring . Veldig kort å gå Nå så jeg at Sandra hadde svart alt Endret 26. Oktober 2011 av Toril Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Skal oppover på søndag - uten hund, jeg skal igjen handle Amaya og også Noahdatter Isa skal i ilden. Tror jaggu vi konkluderte med at ganske mange av tervetottene som kommer på søndag er samme oppdretter nesten jeg. Litt moro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Det koster 50 kr, og det står personale der hele dagen for å vise hvor neste felt som skal fylles opp er. Du slipper å leite eller tenke, de viser deg HELT inn på din parkeringsplass, hehe. ok, det er bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Da er det ikke mange dagene igjen til helga her og nervene begynner så vidt å melde seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Da er det ikke mange dagene igjen til helga her og nervene begynner så vidt å melde seg Blir bare moro, det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 26. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Litt nerver her også - Smulebarnet skal jo debutere i voksen! Er jo skrekkelig spennende det for meg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Jeg glær meg, jeg. Bare supergøy å stille Kamar! På søndag skal jeg stille en junior hannhund (Haki) også. Også gleder jeg meg til å se hvordan smula gjør det! Det er SÅ Spennende med juniordebuter (og valpedebuter)! Edit: Joo, debuten til Latrudavalpene gleder jeg meg også til å følge! Kan vi ikke møtes i gruppen? Jeg hadde blitt overglad om Kamar fikk konkurrere med en Latruda- for det hadde betydd at vi begge var i BIS'et :icecream: Edit: Kan gjerne møte Oliver der også 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MayB Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Jeg finner ingen pm for lørdag, mulig jeg ikke har leita godt nok. Kan noen fortelle oppmøtetid for dvergschnauzerne på lørdag og hvilken ring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Jeg er nervøs...! Jeg har ikke nok erfaring med utstilling, Günther har ikke nok erfaring med utstilling i tillegg til at han er i en veldig tøysete alder nå. Håper bare han oppfører seg og lar dommeren få kjenne på han. Da skal jeg si meg fornøyd tenker jeg Hvis noen er i nærheten av oss, så blir jeg veldig glad for litt støtte altså Skal ditt med Heidi og Mayah, men jo flere jo bedre. Jeg kan jo ikke utstillingsreglene skikkelig engang! *hyyyyyl* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Jeg finner ingen pm for lørdag, mulig jeg ikke har leita godt nok. Kan noen fortelle oppmøtetid for dvergschnauzerne på lørdag og hvilken ring? Dvergschnauzerne starter kl 10 i Ring 1 EDIT: Valpene begynner kl. 11 i ring 9! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MayB Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Dvergschnauzerne starter kl 10 i Ring 1 Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 26. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Tusen takk Er han påmeldt? Yodel diskriminerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Er han påmeldt? Yodel diskriminerer What?? Hva har jeg gjort nå? Nå var jeg usikker på om jeg skulle trykke rapporter eller svar Jeg skrev jo at jeg gleeedet meg til å følge smule-debut jo! IKke kan jeg møte smuledyret i valpebis'et heller, men jeg møter veldig gjerne smuledyr i voksen-BIS'et altså! (Det er jo lov til å drømme, sant? (Snakker på eget vegne ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 26. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 What?? Hva har jeg gjort nå? Nå var jeg usikker på om jeg skulle trykke rapporter eller svar Jeg skrev jo at jeg gleeedet meg til å følge smule-debut jo! IKke kan jeg møte smuledyret i valpebis'et heller, men jeg møter veldig gjerne smuledyr i voksen-BIS'et altså! (Det er jo lov til å drømme, sant? (Snakker på eget vegne ) Insjill! Så bare at du skrev om valpene Lære seg å lese jah Men voksen-BIS'et er greit altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 26. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2011 Heia, heia! Jeg er jo helt uvitende om hva som foregår, så jeg heier uansett, jeg! Uten å være ironisk om det går dårlig for noen eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts