Gå til innhold
Hundesonen.no

Kuttskade på bakfot der muskel er kuttet av


Recommended Posts

Ja, har skjerm, men når han ligger helt riktig til, så klarer han så vidt å komme til - derfor vi har brukt bandasjen.

Prøver uten som sagt i natt og tror det går greit. Får kjøpe en 5cm lengre skjerm hvis det ikke blir bra over helga.

Som sagt brukt potetmel på hele venstre hofte selv når jeg hadde sår der uten å dekke til - grodde aldri før det, pga når jeg hadde bukse på, så klistret den seg i såret og jeg måtte dra den løs. Satt jeg meg, så samme greia når jeg reiste meg osv ... potetmel funka jo som bare det - grodde nesten med en gang.

Må jo ha vært helt ideelt å lage et slikt pulver alla potetmel, der de har lagt til litt bakteriedrepende middel som ikke har vært farlig å slikke opp. Eller kanskje noe slikt fins fra før?

Geleen vi fikk var jo skikkelig sterk slik det så ut som. Måtte bruke hansker og bi-virkninger var fare for tynnere hud mm og man måtte passe på at det ikke kom i kontakt med øyne og ikke at det ble slikket på - da er man jo helt nødt til å dekke til sår da, for eller blir det jo klint overalt med den faren det medfører på å bli slikket på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 years later...
  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ok, da har vi vært til dyrelegen. Min 'faste' klinikk hadde ikke tid til engang å titte og si om det så normalt ut eller ei etter en slik operasjon og ev si at jeg måtte bestille time - de ville kun h

Det er kun et lite hull og med endel verk innenfor (resten ser ok ut). Dette ble presset ut og anti-bakterie middel ble smurt på og han fikk bandasje igjen. Skulle skifte denne etter 2 dager. Jeg tror

Hei, eg ser denne tråden er veldig gammel og får mest sannsynlig ikkje noe svar men eg prøver. Da eg har en 2.5år gammel whippet, som har fått akkurat samme problem som beskrevet her. Bare at eg valgte å bruke skinne, og fikk dermed ett gnagsår på hasen som det ble komplikasjoner med... 

Det eg lurer på kordan det gikk med din whippet? Ble foten normal igjen etter hvert? 

Stian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...