SandraNH Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Skrevet 9. Januar 2014 Fordi moren hennes har C. Ok.. Utrulig kjipt med HD, men heldigvis kan de få et godt liv fordet Utstilling og avl er ikke alt <3 Siter
Stine Skrevet 12. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2014 Tuva ble nr 19 på årets Terrier liste Med BIG fra NKK Kristiansand og BIG + BIS 2 på Vestnes. Det var gøy, det er jo veldig mange forskjellige raser i gruppe 3 og mange Terriere som stiller 6 Siter
Teserere Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Skrevet 12. Januar 2014 Tuva ble nr 19 på årets Terrier liste Med BIG fra NKK Kristiansand og BIG + BIS 2 på Vestnes. Det var gøy, det er jo veldig mange forskjellige raser i gruppe 3 og mange Terriere som stiller Juhuu! Vakre Tuva! 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 13. Januar 2014 Rapporter Skrevet 13. Januar 2014 Gratulerer så masse, det var jaggu ikke verst! 1 Siter
Stine Skrevet 16. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Januar 2014 Og der var mestvinnerlista ute og, delt 4 plass og delt 2 beste tispe plass + delt beste Norskoppdrettede. For et år vi har hatt i ringen! 3 Siter
Stine Skrevet 26. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2014 Her skjer det egentlig ingenting for tiden Bortsett fra at Tuva har blitt kastrert, og hun oppfører seg allerede som den morsomme og barnslige hunden jeg har savnet ved hver løpetid Så det får man si var suksess Vigdis er 14 mnd i morgen, og hun er seriøst dritkul! Den artigste (og mest slitsomme) hunden jeg har hatt 2 Siter
Stine Skrevet 26. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2014 Her skjedde det visstnok et eller annet med bildene.. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Skrevet 26. Februar 2014 Så bra at kastreringa av Tuva har gitt ønska resultat. Det er fantastisk deilig å få tilbake bikkja si. Har ikke fått med meg dette før: Har ikke lest hele tråden, men hvorfor var det ikke så overraskende? Fordi moren hennes har C. Nei, grunnen til at det for meg ikke var så overraskende at Vigdis dessverre fikk D-hofter er ikke at Tuva har C, altså, men at det jo er mye hd på staffen generelt, og at faren ikke er offisielt røntga. 1 Siter
Stine Skrevet 26. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2014 4 har blitt 3, etter å ha slitt med allergi i 1 år valgte vi å la Bodil slippe på Mandag 26/8. Lille prinsessen til mamma, den snilleste og godeste hunden man kan tenke seg Hvil i fred lille venn, mamma og pappa savner deg forferdelig mye! 6 mnd siden og jeg savner henne noe fryktelig fortsatt :heart: Siter
Stine Skrevet 23. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2014 Her skjer det det ikke så veldig mye, bortsett fra at vi har kjøpt hytte og hundene storkoser seg virkelig der! Vi også da 15 Siter
simira Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Haha, på det første bildet så det litt ut som to griser lagt klar til å grilles. 5 Siter
Stine Skrevet 23. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2014 Haha, på det første bildet så det litt ut som to griser lagt klar til å grilles. Pølsegrisene mine 2 Siter
Snoffe Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Ser ut som dere har fått dere et lite paradis Siter
Stine Skrevet 23. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2014 Ser ut som dere har fått dere et lite paradis Ja! Siter
tm100020 Skrevet 23. April 2014 Rapporter Skrevet 23. April 2014 Så koselig Nok en gang gratulerer med hytte, fikk skikkelig påskefølelse av å se bildet Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Stine Skrevet 25. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2014 Vigdis er straks 17 mnd og verdens søteste minigris Jeg elsker kroppen hennes, men jeg skulle ønske hun hadde lengre snute, ikke rynker på snuta og mindre lepper Men man kan ikke få alt, på tross av det butte trynet så fungerer hun veldig bra fysisk, selv når det er varmt og klamt ute, så det er jeg veldig fornøyd med! Mor og datter koser seg sammen Alle tre på utkikk etter et eller annet Desverre så ble broren til Vigdis (sønnen til Tuva) avlivd på Fredag pga kløe Fryktelig trist for både oss og eier. Hvil i fred lille Lukas 2 Siter
:)Kine Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Skrevet 25. Mai 2014 Det så skikkelig idyllisk ut med den hytta. <3 Herlig bilde av mor og datter. :-) Sent from my C6603 using Tapatalk 1 Siter
Stine Skrevet 29. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2014 Vi gjør egentlig ikke noe annet enn å kose oss om dagen, jentene og jeg har vært endel på hytta i sommer og bare gått masse turer og lest maaange bøker Lunsjpause på en DNT hytte Vigdis lurer på nye naboene Herligheten jeg digger denne her Slitne jenter Trym er da hjemme å passer på pappaen sin, men den helgen her har gutta fått lov til å ha en helg for seg selv der oppe 2 Siter
Lissi123 Skrevet 29. Juni 2014 Rapporter Skrevet 29. Juni 2014 en virkelig herlig gjeng dere har <3 1 Siter
Stine Skrevet 29. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2014 Takk Jeg er helt enig, alle tre har sine helt egne spesielle personlighet Siter
Stine Skrevet 16. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2014 Vi har vært på en liten ferie, sovet i telt og gått fra 0-650 meter på 1.5 time (ja, stolt av den ) Hjørundfjorden, Norges vakreste fjord (kan neesten skimte Ålesund og ) Minuset med turen er at jeg ikke har tall på hvor mange flått vi har plukka av bikkjene 1 Siter
Stine Skrevet 24. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2014 Ferien fortsetter på hytta (hjemom en tur nå for å vaske klær å dra på Mosseutstillinga på Lørdag ) C har vært så flink å bytta alle torvstoppera, vannborda? Og vindskiene? (aner ikke hva det heter jeg ) På vei opp til Spåtind i varmen! De beste jentene og meg på toppen Noen som vil ha svele (de fikk hver sin, alle fortjener en svele etter en sånn tur ) På rundtur i Fåberg Vestfjell, og drikkepause på Gammalhans (Vigdis i kjent positur, liggendes med trynet oppi skåla) Trym har vært sofasliter og benkpasser pga vond fot. 5 Siter
Stine Skrevet 1. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2014 Var på utstilling på Moss forrige helg, det var varmt! Vigdis var førstemann ut og var kjempeflink, jeg blir så stolt av henne når hun klarer å oppføre seg Det endte med good, hun var visst for liten, hadde for lite hode, for kort snute og for kort hale, enig i de to siste! Ikke fullt så enig i de to første Tuva ble 3 beste tispe Idag var siste dagen i ferien min og, skal på jobb igjen inatt. Men vi har kost oss glugg ihjel, gått mange fine turer, spist masse god mat og ellers bare kosa oss Nybeisa hytte og + nymalte vinduer, utgangsdør, skodder og vindskier/vannbord 2 Siter
Recommended Posts