jma Skrevet 12. Mai 2013 Rapporter Skrevet 12. Mai 2013 Får slenge med et bilde av moren dems, synes hun var ganske fin på dette bilde Lekker!! 1 Siter
Stine Skrevet 12. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2013 Lekker! Takk for det Er veldig fornøyd med hele pakka på den hunden der Siter
LiloPilo Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Skrevet 15. Mai 2013 Tuva er smashing altså Tips til trening? Siter
Stine Skrevet 15. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2013 Tuva er smashing altså Tips til trening? Takk for det Vi gjør egentlig ikke noe spesielt, men hun får veldig fort muskler. Om høsten/vinteren løper hun løs i skogen, om våren/sommeren er det svømming og litt sykling Siter
LiloPilo Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Skrevet 15. Mai 2013 Ser jo ut som om hun har DET treningsopplegget 7 dager i uka hi hi! Er jo ganske individuelt hvor fort disse dyra bygger muskler, ja! Flotte hunder har du iallefall Siter
Stine Skrevet 15. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2013 Veldig individuelt, Trym er jo med på det meste som Tuva er med på, men han forblir smålubben uansett Siter
Stine Skrevet 20. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mai 2013 Vi har vært på årets første campingtur Her kommer et knippe bilder 17 Mai 6 Siter
Mari Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Skrevet 27. Mai 2013 Flott lita billebullebølle det der altså! 1 Siter
Stine Skrevet 8. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juni 2013 I dag har det vært Terrierspesialen og Vigdis ble BIM valp, hun var helt utrolig idiot å ha med å gjøre så det hadde jeg virkelig ikke trodd Kritikk: Nice quality black brindle, With all around qualities wich are good, head shape good, very good eye & ear placement, mouth a little difficult to acsess, With more ring Craft she should have a good future. Halen brydde han seg ikke noe om, selv om han klemte å styra med den Trym blå, men det er helt ok, dommeren var glad i farger og jeg er bare glad fro at han ikke fikk gul eller grønn Tuva nr 2 i CH med CK, og jeg likte spesielt godt den første setningen i kritikken:Brindle bitch who is obviously worthy of her title. Så alt i alt en veldig fin dag 5 Siter
Stine Skrevet 1. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Vi har vært en tur innom Vestnes på ferien vår, og der ble det full pott kan man si Vigdis ble BIM valp Trym ble BIM og Tuva BIR! Tuva ble BIG! Og endte til slutt opp med å bli Best in show 2!! 20 Siter
Mari Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Holdt drap! Grattis! Edit: holy crap, ikke holdt drap. autocorrect. 4 Siter
Stine Skrevet 1. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Takk! Det har vært så nære på at dem har blitt BIR/BIM før (2 ganger) og nå ble de det Christian måtte bare hive seg rundt og stille Trym i tresko og hullete olabukse Også går søren meg Tuva henn og vinner gruppa og blir BIS 2, helt syyykt! 2 gangen hun vinner grupa og 4 gangen hun blir plassert i den 3 Siter
Wachita Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Nå har jeg hvertfall funnet ut hvilken rase jeg vil ha når vi skaffer oss hund! Herregud så flotte hundene dine er! Jeg falt helt for Tuva, hun er NYDELIG! 1 Siter
Stine Skrevet 2. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Takk for det, de er ganske herlige Siter
tm100011 Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 Gratulerer! Det var morsomt å lese:)Sent from my iPad using Tapatalk HD 1 Siter
Recommended Posts