Gina Skrevet 30. August 2011 Rapporter Skrevet 30. August 2011 Heisann hei.... Får vel legge inn en liten presentasjon av meg og mine. Jeg er en jente på 24 år som bor på i Eidsvoll kommune. Her bor jeg i en leilighet sammen med gubben og en forholsvis fersk Rottwailer tispe. Amy som hun heter, er 14 uker i skrivende stund. Hvor aktiv jeg blir her inne gjenstår å se, men håper å kunne snappe opp noen tips her og der Hilsen Gina Siter
Synnikken Skrevet 30. August 2011 Rapporter Skrevet 30. August 2011 Heisann! Velkommen! Bilder av Rottweiler valpen er veldig ønsket! Siter
Ia Skrevet 30. August 2011 Rapporter Skrevet 30. August 2011 Velkommen! Og vi blir ikke lei oss for babyhundbilder! Siter
Kaja Skrevet 30. August 2011 Rapporter Skrevet 30. August 2011 Hei og velkommen! Hvor har dere hentet rottisen? Siter
vima2k Skrevet 30. August 2011 Rapporter Skrevet 30. August 2011 Velkommen hit Ja bilder av rottis baby ønsker jeg også og se Siter
Gina Skrevet 31. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2011 Tusen takk alle sammen. Skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder etterhvert Hei og velkommen! Hvor har dere hentet rottisen? Den er hentet hos Kennel Stoneweiler i Sarpsborg. Siter
Recommended Posts