Pyrris Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Har ikke vært inne her på lenge...artig å finne tilbake igjen. Jeg heter Aina Larsen og bor på Hvaler i østfold. Har for tiden tre hunder hjemme og ei tispe ute på fór. Har rasen pyreneisk gjeterhund med korthåret hode som er en forholdsviis sjelden rase i Norge ( 19 totalt pr dags dato). http://www.kennel-petitnorvegien.com Ta gjerne en titt innom hjemmesiden og les om denne herlige rasen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Velkommen tilbake! Nydelige hunder du har! Synes spesielt Zera var nydelig,fargene hennes var utrolig sjarmerende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Wow, den rasen har jeg aldri sett eller hørt om! Utrolig pen! :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Oj, kjempepene :wub: sykt at ikke flere har åpnet øynene for denne rasen, nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Hei og velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Veldig, veldig søte hunder - de der.. Rasenavnet HØRES jo så dumt ut (litt sånn gribb-aktig??), men når man ser dem skjønner man så absolutt forskjellen på korthåret og langhåret hode. Virker som veldig hyggelige hunder også. Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Velkommen tilbake! Den rasen syns jeg er utrolig nydelig! Jeg syns det er litt merkelig at ikke flere har fått øya opp for den. De jeg har møtt har virka veldig fine Nydelige hunder du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Skjønneste, vakreste Det må jo være en av verdens vakreste hunderaser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 29. August 2011 Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Velkommen hit =) Artig rase du har Jeg har faktisk opplevd en slik rase selv og passet på en i noen dager for ei jente oppi området. Og jeg synes det er litt rart at den ikke er mer populær for de som skal ha seg en lydighetshund, evt agilityhund =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrris Skrevet 29. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2011 Hei igjen. Takk for rosende ord folkens. Er kjempefornøyd med hundene, de er veldig allsidige hunder. Det er en rase i vekst, folk har begynt å få øye for denne lille franske gjeterhunden. Veldig lærevillige hunder som kan brukes til det meste og er supre familiehunder. Zera er ei harlekin tispe som jeg har satt ut på fòr...hun har en veldig nydelig farge, som er vanskelig å få tak i. Hun ble hentet fra Tyskland. Fly tispen jeg har hjemme ble hentet i Frankrike og Zizou kommer fra Sverige men har Franskimporterte foreldre. Det ventes ei tispe av harlekinfargen som er bestillt, hun vil bo hos oss. En hanhund av fargen harlekin er også et ønske...men på sikt. Så rasen er i vekst, ihvertfall på Hvaler Zera 9 uker Fly Zizou, min blandingshund Nicki og Fly..tre herlige hunder som bor hjemme hos oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irene86 Skrevet 30. August 2011 Rapporter Share Skrevet 30. August 2011 . Zera 9 uker ååh, så nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrris Skrevet 30. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2011 Takk for det..angrer nesten på at jeg satte henne ut på fór. Men en familie ble kjempefornøyd med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 30. August 2011 Rapporter Share Skrevet 30. August 2011 Zera 9 uker nåmmin, så søt! verdens råeste agilityhund (in my opinion), La, er jo en pyrre med k.h. hode. Virker som en rase med mye fart og personlighet Helt klart en rase jeg kunne tenkt meg i løpet av livet Skal følge med på hjemmesiden din i fremtiden, spennende og lære mer om rasen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts