Trulte70 Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Denne stillingen virker veeeeldig kjent Men såklart, når storebror legger seg på gulvet, så må man jo følge eksempelets makt... Tror ikke jeg har hatt greiere valp i huset...om man ser bort fra da storebroren var like liten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Utrolig søt, da gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 :wub: Herlige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Så skjønn han er Fint han har store bror som han kan se opp til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Fy så søøøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte70 Skrevet 28. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Tusen takk alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 så nydelige de er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 12. September 2011 Rapporter Share Skrevet 12. September 2011 Denne tråden har jeg ikke sett. Gratulerer med ny herlig boxer:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. September 2011 Rapporter Share Skrevet 12. September 2011 har jeg gått glipp av en tråd med Boxerbilder!? Søteste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts