Gå til innhold
Hundesonen.no

Tredemølle?


Wildah
 Share

Recommended Posts

Nå har jeg googlet, bladd gjennom ulike nettbutikker og lett etter treningsforum, men jeg blir ikke klokere.

Jeg vurderer å kjøpe meg tredemølle, men har ikke peiling på merker og hva man bør se etter.

Soniser vet jo det meste, så da spør jeg dere:

  • Hva bør man se etter i en tredemølle?
  • Har dere noen merker eller spesifikke tredemøller å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til deg eller hunden?

Som Lola Pagola sier, tråden ligger i alt mulig forumet, og ikke i forum for utstyr til hund (og jeg skriver at jeg har sett etter treningsforum).

Det verste var at jeg lurte på om jeg måtte presisere det, men så tenkte jeg at folk skjønte såpass...

Er det ingen her som har tips å komme med? Eventuelt vet om treningsforum som er aktive? Fant bare forum for bodybuilding og døde treningsforum, men ønsker bare en helt grei tredemølle for å få litt mosjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mye erfaring selv, men kjenner ei i sportsbransjen som en gang sa til meg at det viktigste er å se på vekten den tåler. At personen(e) som skal bruke tredemølla ikke er tyngre enn anbefalt vekt. :) Nordic fitness skal visst være ganske greie på garanti om det skulle skje noe, om det ligger i nærheten av deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mye erfaring selv, men kjenner ei i sportsbransjen som en gang sa til meg at det viktigste er å se på vekten den tåler. At personen(e) som skal bruke tredemølla ikke er tyngre enn anbefalt vekt. :) Nordic fitness skal visst være ganske greie på garanti om det skulle skje noe, om det ligger i nærheten av deg:)

Tusen takk for tips. Skal sjekke om Nordic fitness ligger i nærheten :D Det er greit å ha god garanti når man skal legge ut såpass med penger.

Tror alle tredemøller tåler meg, så det burde gå bra, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...