Mud Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Rottweiler og boxer? Hvor mange raser er det i henne? 2. Og Boxer er riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Labrador? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Rottweiler og staffe? EDIT: Så ikke at det var svart at det var boxer jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Nei, nei og nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Dobermann eller RR? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Dansk svensk gårdshund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Dobermann eller RR? Juks å gjette 2 ting da Men RR og Boxer it is Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Åhh,var det jeg mente den forrige blandingen var,jeg burde jo tatt den da! :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Helgardering Fant en blanding til jeg, og ja, det ER faktisk en blanding dette her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Åhh,var det jeg mente den forrige blandingen var,jeg burde jo tatt den da! :rolleyes2: Det tenkte jeg og, spesielt siden du var så påståelig med Bølla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Det tenkte jeg og, spesielt siden du var så påståelig med Bølla Kobla ikke det jeg Irsk setter og.... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle_bodeng Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 irsk og engelsk setter? ehhehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Det stemmer, det er irsk og engelsk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Irsk setter og saluki? Den ser så langbeint ut EDIT: Gaad, jeg er så treig og skikkelig ikke god på det her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Irsk setter og Pointer? Irsk og Gordon setter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle_bodeng Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 JIPPI jeg vant hihihihihihhihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Irsk setter og Pointer? Irsk og Gordon setter? Skrevet Idag, 16:16 Det stemmer, det er irsk og engelsk :-) Nå venter vi i grunne bare på nytt bilde av blandingshund. For nå er jeg helt tom. har bare av valper hvor kun ene foreldren er kjent :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Jeg har jeg har! Blanding av to raser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Helgardering Fant en blanding til jeg, og ja, det ER faktisk en blanding dette her. Golden og irsk setter? Edit: Never mind. Husker jeg så en blanding av golden og ire, aaalle valpene så ut som jaktgoldens, faktisk! Ja, litt sånn OT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Irsk setter er rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle_bodeng Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Irsk setter er rett. Og spaniel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Jeg har jeg har! Blanding av to raser. Irsk setter og toller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Nei og nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte70 Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Breton og engelsk setter?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Irsk og labrador? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts