Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny hjemmeside for Kensington Gate Collies


Kensington Gate
 Share

Recommended Posts

Jeg likte den forrige versjonen bedre :icon_redface: Den var mer stilrent, elegant og oversiktlig. Denne synes jeg ble litt tabloid - jeg forstyrres av de ulike buttons for facebook, twitter og youtube (som for øvrig ikke gir noen lenke hos meg), det gir litt rotete og ufokusert inntrykk.

Jeg innser at sosiale medier er viktige, men det er ikke noe estetisk ved det... :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også min side på kun engelsk. De aller, aller fleste nordmenn skjønner engelsk - og da er det trolig tidsbesparende å ha info'n på kun ett språk.

Så ja, latskapen lenge leve - engelsk holder for min del...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre forslag tas imot med takk! :)

Feilstaving i følgende setning på forsiden:

"FuIf you have any questions or comments,"

Når man klikker på headeren (som vanligvis skal bringe en tilbake til hovedsiden) så popper det opp en blank feilmeldingsside istedet. You fix? :- )

Jeg har ingenting i mot å lese engelsk, jeg liker det :-) Men hvis du hovedsaklig regner med å ha norske valpekjøpere, iallefall de første årene, så er det jo egentlig litt unødvendig å skrive engelsk...? Eller satser du sterkt på hele norden og Europa? :) Finske valpekjøpere setter nok pris på engelskspråklig hjemmeside f.eks.

Hvorfor ikke ha begge deler? ;)

Det er vel sånn at valpekjøpere i Norge ikke finner deg via søk om du skriver på engelsk, da de fleste valpekjøpere søker på norske ord når de leter etter valp...? F.eks. "oppdretter collie".

PS!

Ellers likte jeg siden godt, for jeg hater sider fulle av blinkende og bevegelig dilldall.... altfor mange oppdrettere har sider fullstappet av rot! Dine var lettleste og klare, ryddige. Bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hovedsaklig min side kun på engelsk. Å oppdatere ofte på to språk gidder jeg bare ikke.

Noen sider (som sjelden oppdateres) har jeg dog på begge språk;

Om oss (Her kan du klikke på Norsk flagg for norsk tekst) og valper.

Informasjon om basenjien (Raseinfo, sykdomsinfo, fargegenetikk m.m.) finnes kun på Norsk da jeg tenker at internasjonale lesere kan såpass mye om rasen og kan finne samme info på andre sider. Vi har ikke et tilsvarende norskt alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange gode tilbakemeldinger! Som Yodel vet jeg ikke om jeg har tid og ork til å oppdatere to versjoner av hjemmesiden, men jeg vil vurdere å oversette enkeltsider.

Årsaken til at jeg benytter engelsk som språk i utgangspunktet er at min "raseomgangskrets" i all hovedsak er utenfor Norge. Jeg har også fått indikasjoner på at en del henvendelser på valper vil kunne komme fra utlandet.

Emma, jeg er litt enig med deg om forsiden og jeg har tenkt til å forandre den litt ved å ha et foto på høyre side der knappene er og flytte samt forminske knappene slik at de ligger under kontaktinfo. Ellers syntes jeg den gamle ble altfor smal - det ble problemer med å få hele hovedmenyen på en enkelt linje. De fleste har skjermer som tåler litt bredde enn det jeg fikk til med den siste versjonen.

Takk for hjelpen, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...