bikkjene Skrevet 17. August 2011 Rapporter Skrevet 17. August 2011 Finnes det noe sted der det er valpetreff i Drammensområdet? Sånn at valpen kan treffe andre valper rundt deres egen alder og å leke? Hvilket valpekurs anbefaler dere i nærheten av Drammen?
Kaja Skrevet 17. August 2011 Rapporter Skrevet 17. August 2011 Jeg er ikke fan av for mange hunder løse samla på ett sted, hva med å finne noen trygge greie valper og "arrangere" selv ? Med litt innlagt passering og hvordan oppføre seg trening:)
AnnChristin Skrevet 19. August 2011 Rapporter Skrevet 19. August 2011 Hvis du ikke er redd for litt store hunder også rundt der anbefaller jeg deg og dra til Drammen hundepark på Vinnes! Min har vært der siden 9 uker og aldri hatt noen problemer, de voksne syntes han var kjedelig i starten og selv om han bøllet og yppa lot de han være i fred. Nå er han 7 mnd og syntes parken er kjempestas. Alle hundene blir sluppet løs, av med halsbånd og alt. Og i løpet av den tiden jeg har vært der har det kun blitt krangel mellom hunder en gang, dette fordi noen tok med seg tispe med løpetid, og tispe med valper i magen! Det er altså ikke lov! Og pleier å være alt fra dachs/chihuahua til schæfere/boerboel der, så lett blanding. Er en del mål å løpe på så mulig å trekke seg litt unna om man syntes de store hundene er skumle De har også valpekurs der, startet opp et akkurat, men de har kurs gjevnlig, både valpekurs, agilitykurs, lydighet og mye annet!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar