Gå til innhold
Hundesonen.no

"Här erbjuds Expressens reporter att ha sex med en hund"


HHC

Recommended Posts

Og hvor er hundene kjøpt? Jo på blocket, svenske finn.no - dette er hvorfor jeg aldri kunne omplassert min hund til noen jeg ikke kjente og kunne fulgt opp. Stakkars dyr - mennesker må være den verste skapningen som er skapt...

http://www.expressen.se/nyheter/avslojar/1.1364894/har-erbjuds-expressens-reporter-att-ha-sex-med-en-hund

Edit; så vedkommende hadde linket til den gamle artikkelen, men tviler på at expressen har fulgt det opp... Og det er forresten fortsatt like motbydelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser artikkelen er noen år gammel, men temaet synes jeg allikevel er aktuelt!

Helt kvalmende å lese den artikkelen. Herregud, finn dere en på deres eget "nivå".. Et tre ellerno.

Syke, syke mennesker! :icon_cry:

Det ekleste er nesten at de tror de gir dyr nytelse ved å ha sex med dem. Så vidt jeg vet er det vel nesten bare mennesker og delfiner som har seg for nytelsen skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ekleste er nesten at de tror de gir dyr nytelse ved å ha sex med dem. Så vidt jeg vet er det vel nesten bare mennesker og delfiner som har seg for nytelsen skyld?

Og aper. De kan sjekke opp en ape, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok ikke SÅ sykt som en skulle tro(forstå meg rett) - altså at det fins mange flere enn man skulle tro som holder på med slikt, eller tenner av å se på det. For at det skal lages, så må det finnes et stort nok marked slik at de tjener penger på det - tydeligvis er det det dessverre.

(ja, selve handlingen er også ulovlig i Norge og syk, men det er det altså sikkert flere enn vi tror som mener noe annet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(ja, selve handlingen er også ulovlig i Norge og syk, men det er det altså sikkert flere enn vi tror som mener noe annet)

Men er det blitt forbudt å ha sex med dyr i Norge nå? Vet det ikke var spesielt lenge siden jeg hørte at det fortsatt var lovlig, nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det blitt forbudt å ha sex med dyr i Norge nå? Vet det ikke var spesielt lenge siden jeg hørte at det fortsatt var lovlig, nemlig.

Jeg tror faktisk ikke det er ulovelig å ha sex med dyr i Norge.

Om det ikke har kommet en lovendring.

For noen år siden var det en godt voksen mann som tok kontakt med folk i hestemiljøet og tilbød penger for å få ha sex med hestene på stallen.

Det ble en del skriving i avisene om dette, for saken ble politianmeldt.

Og om jeg ikke husker helt feil, så var det i alle fall ikke da noen lov som forbød denne galskapen.... :blink:

Ellers er det bare helt avskyelig at folk kan finne på noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det blitt forbudt å ha sex med dyr i Norge nå? Vet det ikke var spesielt lenge siden jeg hørte at det fortsatt var lovlig, nemlig.

Forbudet ble opphevet sammen med forbudet mot homofili i 1972 (man mente åpenbart at det var samme greia), men kom tilbake igjen i 2007 eventuelt 2008 (husker ikke helt).

Hver 5 Norske veterinær har enten oppdaget seksuelt misbruk eller mistenkt det.

Det er så sykt, så sykt. En ting er å tenne på dyr, det er mer enn psykt nok, men å innlate seg på seksuelle handlinger med et vesen som ikke samtykker eller har evne til å samtykke.. :twisted:

Om det så er dyr, barn, utviklingshemmede osv... Får lyst til å si "skuddpremie", men dessverre er jeg prinsipielt i mot dødsstraff :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avskyelig.

Forbudet ble opphevet sammen med forbudet mot homofili i 1972 (man mente åpenbart at det var samme greia), men kom tilbake igjen i 2007 eventuelt 2008 (husker ikke helt).

Er du sikker på at det ble forbud mot det igjen? Vet det ble tatt initiativ til å gjeninnføre forbudet i 2007, men ble det gjennomført?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avskyelig.

Er du sikker på at det ble forbud mot det igjen? Vet det ble tatt initiativ til å gjeninnføre forbudet i 2007, men ble det gjennomført?

Nei, vet du, jeg er ikke sikker... Kan hende det ikke ble gjennomført faktisk. Prøver å finne paragrafen, men finner en ikke :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fysj! Noe så grusomt... :icon_cry:

For noen år tilbake var det i alle fall en politimann som stod i med grisene i Skien/Porsgrunn, vet jeg... Han hadde funnet en grisegård eller noe i den duren, og filmet hele senarioet... Han levde vel ganske opp til politietskallenavn da..Purk... :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...