Nathalie_ Skrevet 27. November 2021 Rapporter Skrevet 27. November 2021 (endret) Ny bil, ny valp, ny løsning ? Endte med å bestille dobbelt kelabur med 4 dører så hundene kan få gå ut sidedørene pga trang kjeller, med dobbeltgulv kjøpt brukt. Plass mellom bur og bakluke til bagasje Bilen er en Peugeot Partner L1 2016 modell. Endret 27. November 2021 av Nathalie_ 3 Siter
maysofie Skrevet 27. November 2021 Rapporter Skrevet 27. November 2021 Her er vår løsning per nå, det bruker endres med behov av sykkel/spark og baggasje. Aluconsultbur kjøpt brukt, et dobbelt og et enkelt lagt på siden i en lang Berlingo (2011). Godt med plass for jentene 3 Siter
LinL Skrevet 27. November 2021 Rapporter Skrevet 27. November 2021 Elsker oppdateringer på denne tråden! Har dessverre ingen interessante løsninger å dele selv ? Hvis noen har fiffige løsninger på oppbevaring i bakseter på SUV, så vil jeg gjerne se Siter
Nathalie_ Skrevet 27. November 2021 Rapporter Skrevet 27. November 2021 (endret) 2 timer siden, LinL skrev: Elsker oppdateringer på denne tråden! Har dessverre ingen interessante løsninger å dele selv ? Hvis noen har fiffige løsninger på oppbevaring i bakseter på SUV, så vil jeg gjerne se Jeg brukte denne i RAVen etter at jeg bygde opp så jeg fikk en del under, og ellers sånne nakkestøtteknagger til å henge opp liner og vester osv https://www.biltema.no/bil---mc/bilinterior/bagasjerom/bagasjeromsboks-2000030722 Så en sånn sekk av noe slag man har i sete med setebelte for sikkerhet på Instagram, men nå finner jeg ikke igjen hva den heter ? en pakkepose av noe slag Edit: fant nå, packpåsen PÅL Endret 27. November 2021 av Nathalie_ 1 Siter
LinL Skrevet 28. November 2021 Rapporter Skrevet 28. November 2021 10 hours ago, Nathalie_ said: Jeg brukte denne i RAVen etter at jeg bygde opp så jeg fikk en del under, og ellers sånne nakkestøtteknagger til å henge opp liner og vester osv https://www.biltema.no/bil---mc/bilinterior/bagasjerom/bagasjeromsboks-2000030722 Så en sånn sekk av noe slag man har i sete med setebelte for sikkerhet på Instagram, men nå finner jeg ikke igjen hva den heter ? en pakkepose av noe slag Edit: fant nå, packpåsen PÅL Vel, jeg skulle egentlig bare hatt RAVen din, den hadde jo svært bur og hele pakka ? Nå har jeg heldigvis stort nok bur til dem, så det er godt. Men oppbevaring er et helvette. Det blir så rotete. Har den boksen, og sånne knagger ? Du sier du bygde opp? I baksetet? Interessant. Har hatt ei lita trådhylle baki der. Problemet er bare at selv om det festes godt, vil jeg jo bli most av alle kg med dummyer som er i baksetet ? Det er ikke akkurat trygt. Men men. Får bare overleve til jeg kjøper ny bil om noen år.. Siter
Nathalie_ Skrevet 28. November 2021 Rapporter Skrevet 28. November 2021 5 timer siden, LinL skrev: Vel, jeg skulle egentlig bare hatt RAVen din, den hadde jo svært bur og hele pakka ? Nå har jeg heldigvis stort nok bur til dem, så det er godt. Men oppbevaring er et helvette. Det blir så rotete. Har den boksen, og sånne knagger ? Du sier du bygde opp? I baksetet? Interessant. Har hatt ei lita trådhylle baki der. Problemet er bare at selv om det festes godt, vil jeg jo bli most av alle kg med dummyer som er i baksetet ? Det er ikke akkurat trygt. Men men. Får bare overleve til jeg kjøper ny bil om noen år.. Nei, så det ble krøkkete formulert, bygde opp buret og variogaten for å få plass til litt utstyr under, to trådkurver og litt stappet foran ? Hiver inn et bilde ? Må da finnes flere sånne oppbevaringsting ala den posen som sikres og skaper system, liker system ? Hadde som sagt lagt plastkasser i setet før, før jeg bygde opp buret og før jeg brukte den fra biltema, da fikk jeg bare hevet masse ting oppi 1 Siter
Recommended Posts