Gå til innhold
Hundesonen.no

Don't wake up the corgies

Anette

Recommended Posts

Corgiene Montana og Dakota har vært hos oss i helga, og jeg prøvde istad å ta litt bilder, noe som ikke er så lett når de bare er stille når de sover, og er de våkne er det full rulle :P

Montana

IMG_0178.JPG

2011-08-13%2B19.45.36.jpg

IMG_0183.JPG

IMG_0186.JPG

Jeg ble dratt avgårde de første 10 minuttene før ting roet seg :P

2011-08-13%2B20.39.22.jpg

2011-08-13%2B21.16.40.jpg

Dakota

IMG_0188.JPG

Issi :lol:

IMG_0194.JPG

Bestis 1 og 2 :P

IMG_0197.JPG

Et offer for corgi mafiaen (corgiene har også dyttet ned alt av puter og tepper fra sofaen.. :P )

IMG_0201.JPG

IMG_0202.JPG

Amiga hopper for å ta montana mens igjen offeret er midt i det hele :P

IMG_0203.JPG

En gærning i hver sin krok

IMG_0205.JPG

2 sekunder før bildet ble tatt satt alle 3 pent og pyntelig å en rekke og så på fotografen, før Montana stakk og Amiga fulgte :P

IMG_0207.JPG

Alle på et bilde, men ingen ser riktig vei :P

IMG_0208.JPG

Corgimafiaen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme bilder :P

Og ennå morsommere at du går tur i nabolaget mitt! Whoo! :P Så deg nede ved fjellhamarbanen da jeg kjørte forbi her om dagen tror jeg. Så i alle fall en som liknet på deg og et kelpiedyr.

Vi på Fjellhamar er vant til å se folk med masse corgis, men det er lenge siden. Og det var pembroke. Men fine er de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme bilder :P

Og ennå morsommere at du går tur i nabolaget mitt! Whoo! :P Så deg nede ved fjellhamarbanen da jeg kjørte forbi her om dagen tror jeg. Så i alle fall en som liknet på deg og et kelpiedyr.

Vi på Fjellhamar er vant til å se folk med masse corgis, men det er lenge siden. Og det var pembroke. Men fine er de!

hehe, neste gang får du rope da vettu :P som regel går jeg med kelpiedyret og amiga :P

også må vi få til en tur snart elns :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, må le av Dakota som ligger å sutrer på sofaen der. Det er så typisk henne. xD

Montana er så tøs, første Daniel sa da han så bildene var "Åjasså ja, hun har funnet fanget til en annen mann, altså." :lol:

Takker igjen for bikkjepass! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, må le av Dakota som ligger å sutrer på sofaen der. Det er så typisk henne. xD

Montana er så tøs, første Daniel sa da han så bildene var "Åjasså ja, hun har funnet fanget til en annen mann, altså." :lol:

Takker igjen for bikkjepass! :D

de var jo bare herlige å ha på besøk da :D De er så absolutt velkommne tilbake og da må jeg ha funnet speilrefleksen :P

Og hihi, montana fant ekstra fang ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trivelige bilder. Og den merle skulle jeg gjerne ha kidnappet!

hehe :P

Herregud så kule de er! :D Morsom den som var hvit! Får bare lyst på corgi av å se på disse klovnene :D

De er noen klovner mhmm :P

Så herlige. Blir litt småsjarmert :wub: Morsomt at alle tre er helt ulike i fargene.

Du får de i enda et par farger til. Får se om jeg får tatt bilde av alle fargene en dag :)

Håper broren min lander på corgi når de etterhvert skal ha hund! De erjo så hærlige og kule jo, fine dyrene :aww:

Herlige, kule, gærne klovner :P

Og brukbare :wub:

DSC_0223.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, vi har fiiine hunder vi, Anette!

hihi, vi har det :D

Så gøy video!! Kjempesøte hele gjengen :wub:

og du er heldig som har en mann som ikke har noe imot 4 bikkjer på en gang, det der hadde ALDRI skjedd hos meg, hahahaha :whistle:

hehe

Tidvis var det helt greit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy video! Kjempesøte hele gjengen :wub:

og du er heldig som har en mann som ikke har noe imot 4 bikkjer på en gang, det der hadde ALDRI skjedd hos meg, hahahaha :whistle:

Her har typen lyst på fler corgier, men jeg har satt foten ned... neste hund, som ikke kommer før om maaange år, skal være av den roligere typen. :whistle:

Her er det jo sirkus fra ende til annen hver dag med bare 2 corgier. :frantics::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har typen lyst på fler corgier, men jeg har satt foten ned... neste hund, som ikke kommer før om maaange år, skal være av den roligere typen. :whistle:

Her er det jo sirkus fra ende til annen hver dag med bare 2 corgier. :frantics::lol:

Vi skal vist bare ha corgier også en ekstra hund til meg :lol: foten er satt ned til vi har fått større hus :P men han passet gjerne monty og cota :P

Til tider satt jeg bare og sa monty dekk, iss ligg, cota legg deg, amiga slutt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...