Gå til innhold
Hundesonen.no

MH i stavanger

L8 L

Recommended Posts

Fler som har meldt på hit? Ser ut som de ennå har ledige plasser.

Selv har jeg meldt på 2 stk franske frosker. Gleder meg veldig og krysser alt jeg har for at det ikke blir avlyst. Har vært så mye av det i det siste og det hadde jo vært typisk min (u)flaks...

Info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer det - men lurer på om det er en "dum tid" for min hund at the moment. Han er jusst fylt 13 mndr, og har fått noen merkelige nykker plutselig. Plutselig er han usikker og skvetten, og alt det følger med der.. Vet ikke om det er en "ny spøkelsesalder" eller hva det er..Og avreageringa hans er plutselig ikke så god lengre.. Men hvor ofte pleier de gjennomføre MHtester her i stavanger området? Må jeg vente til neste år? Er det andre hundeklubber enn NBFK i Rogaland som har dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo bare SYKT irriterende at jeg skal jobbe den helgen! Jeg sendte faktisk mail til shcäferhundklubben for 10 minutter siden og spurte om de hadde tenkt å arrangere noe i nærmeste fremtid.

Vet du når på dagen det er? Og hvor lang tid det tar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kitano ? Begge de helgene det skal være?

Jeg tror kanksje jeg skal vurdere den i september da.. :S eller blir det passe "idiotisk" av meg om småen er litt "løyen" og småusikker for tiden.. ? Har ingen erfaringer med MH.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner bare den ene helgen jeg? 27. og 28.

Har du link til den andre. For da har jeg nemlig FRI :D

Han bør eie på MH. To dager på rad nå har han blitt karnøflet i hundeskogen, blant annet av en diger tibetansk mastiff :blink:

Edit: LOL :rolleyes2: Fant den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...