Gå til innhold
Hundesonen.no

Steinkjerutstillinga

Tonje

Recommended Posts

Hvem skal til Steinkjer 3.September?

Jeg skal stille både Blaze og Felix der og håper å få sett litt av lydigheten :)

Skulle gjerne vært oppover en tur og kikka og heiet jeg, lyst på selskap? :innocent:

Og jeg passer gjerne en/begge så du får kikka og sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært oppover en tur og kikka og heiet jeg, lyst på selskap? :innocent:

Og jeg passer gjerne en/begge så du får kikka og sånt!

Svarte deg på fb også, men så klart vil vi ha selskap, masse plass i bilen enda vi :) Bare ei venninne (Hun som var med oss på tur) som skal være med i tillegg. Blir moro ja!

Forresten, da jeg betalte påmeldingen i dag glemte jeg å skrive hundenes regnr, skrev bare påmelding utstilling. Det går vel i orden lell? Jeg har jo betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, da jeg betalte påmeldingen i dag glemte jeg å skrive hundenes regnr, skrev bare påmelding utstilling. Det går vel i orden lell? Jeg har jo betalt.

Skriv ut kvitteringen og ta med om du får nummerlapp med XX på. Får du ikke XX på lappen har det klart å koble det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Stiller ikke, men kommer nok for å se på, heie på "noen" som skal gå lp :punk: og ta bilder :) må teste dustekameraet som er tilbake fra sin andre tur på verksted :thumbsdown:

(og så har jeg store planer om å knipe på sheltie-Blaze :wub: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller ikke, men kommer nok for å se på, heie på "noen" som skal gå lp :punk: og ta bilder :) må teste dustekameraet som er tilbake fra sin andre tur på verksted :thumbsdown:

(og så har jeg store planer om å knipe på sheltie-Blaze :wub: )

Og jeg vil gjerne hilse på Ganzie :ahappy: Tenkte å få med meg noe av lydigheten jeg også. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...