Maria Skrevet 7. Desember 2005 Rapporter Skrevet 7. Desember 2005 Sitter her og tenker på en ting. Hvordan uttaler dere navnet til Chessea? Slik noen uttaler navnet syns jeg ikke det er så pent Instruktører og andre som leser navnet uttaler det feil, så jeg lurte på om alle tror det samme Sier ikke hva som er rett, bare for moro skyld.
Rabalder Skrevet 7. Desember 2005 Rapporter Skrevet 7. Desember 2005 Jeg sier chess sea bare i et ord og med engelsk uttale hihi Høres ca sånn ut: shessi
Synne N Skrevet 7. Desember 2005 Rapporter Skrevet 7. Desember 2005 I begynnelsen trodde jeg hun het Chessa. Men uttaler jeg det Jessy (på engelsk) bare med Ch- lyd foran Vet ikke om det er rett da
Silje Skrevet 7. Desember 2005 Rapporter Skrevet 7. Desember 2005 Jeg sier chess sea bare i et ord og med engelsk uttale hihi Høres ca sånn ut: shessi Ja, sånn sier jeg og det..
Guest Vicky Skrevet 7. Desember 2005 Rapporter Skrevet 7. Desember 2005 Ja, sånn sier jeg og det.. samme her!
WheatenMali Skrevet 7. Desember 2005 Rapporter Skrevet 7. Desember 2005 Regner med jeg sier det riktig, siden jeg har hørt deg si det
Hilde90 Skrevet 7. Desember 2005 Rapporter Skrevet 7. Desember 2005 Ja, sånn sier jeg og det.. Jeg og!
Maria Skrevet 7. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Desember 2005 Hehe De fleste sier sikrig ja.. Tsjessi! Mange har kalt henne "Tsjessa", og jeg syns det er så stygt navn.. :oops:
LiLi Skrevet 7. Desember 2005 Rapporter Skrevet 7. Desember 2005 Jeg sier det rett frem med engelsk uttale Som chess og sea sammensatt..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar