Gå til innhold
Hundesonen.no

Meg!


Kathrine

Recommended Posts

Hei alle sammen..

Jeg heter kathrine, er 18 år og bor på bryne(rogaland). Er eier av verdens flotteste hund med navn Amy, som er av rasen amerikansk staffordshire terrier.

Går siste året på videregående for å få studiekompetanse, og neste år så kommer jeg til å gå på lærerskolen. Så da kommer jeg og amy til å flytte. Har enda ikke helt bestemt meg hvor, men tror det kommer til å bli volda, halden eller kanskje stord.

Ellers så er min store interesse (sikkert det samme som resten av gjengen her inne) HUNDER, det er det jeg virkelig brenner for.

Ser frem til mange samtaler med folket her inne på forumet =D>

Og til dere som også er tilhegerer av dyrenett så er det jeg som er amys der altså..

Mvh Kathrine og Amy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det kommer jeg sikkert til å gjøre.. Var så flott forum at jeg følte at jeg liksom bare måtte melde meg inn. Eller er det bare jeg som har lite å gjør en lørdagskveld :^o

hehe.. det er flere som ikke har så mye å gjøre på.. samboeren min har fått nytt spill til playstationen... resten sier vel seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkuratt vært inne på hjemmesiden din. Amy er prikk lik Aro på fargene!!!! Til og med hvitt over "ørnekloen" på venstre fot :) Eneste forskjellen er at han ikke har hvitt så langt opp på halsen... Hun var jo bare helt nydelig!!!!!!!!!

Så på bildene dine fra hundetreffet at det var en rhodesian ridgeback der, hvem var det? "Nei, æg æ kje forveden æg" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy med flere fra jæren.. Aro var jo bare dødssøt.. =D>

Ja, vi har den flotteste fargen på hundene våres, tjhi.. :)

Siden vi bor så nerme så hadde det jo vert gøy om vi kunne trefst ein dag, så kunne amy og aro få lekt seg litt?

Den valpen som var på hundetreffet var fra tananger og heter jamina. Mer vett eg ikkje, sorry.. Men det var en flott hund vertfall :D

Har faktisk tenkt å kjøpe meg en rhodesian ridgeback valp når jeg er ferdig utdannet lærer, viss det passer seg da. Men det gjør det nok..

Såg forresten hilsenen i gjesteboka mi, tusen takk.. =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angånde yamina, så tror eg det nok var dattera til eieren som var med.. Kan tenke meg hun var rundt 16 år eller noe sånt? :?

Var sånn hundetreff i tananger, fikk høre om det gjennom dyrenett..

Angående tur sender jeg melding.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...