LinL Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Flat, Ace, Lillehammer, det må jo være dere på ag treninga det Heihei Siter
HHC Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Flat, Ace, Lillehammer, det må jo være dere på ag treninga det Heihei Kan nok stemme det Ace for sin del er blitt Porsgrunnsgutt igjen da Siter
LinL Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Kan nok stemme det Ace for sin del er blitt Porsgrunnsgutt igjen da Næh Jeg liker så godt sånne unghund flatter, bompibomp! Siter
HHC Skrevet 28. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2012 Må få lov til å skryte litt igjen da Pelsløse Ace ble stilt for treningens skyld igjen, denne gangen på hjemmebane (1/2 min kjøring hjemmefra til hallen). Debut i unghund, og den ble gjennomført med glans - 1UKK, CK, R-CERT og BIM Unghund :D Vår lokale avdeling kåret også beste Telemarksvalp og beste Telemarksretriever, sistnevnte gikk pelsløse, uferdige lille Ace hele veien og VANT foran flere voksne hunder <3 <3 På bildet under sammen med lykkelig eier og dommer! Happy, happy :D EDIT; Og jeg sier som oppdretter - han er en junior, han ser ut som en junior, han har store deler av tiden vært en pelsløs junior og allikevel har han plukka 2 norske R-CERT og ett svenskt CERT på internasjonal utstilling, så dette lover bra! 4 Siter
L8 L Skrevet 29. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2012 Kan ikke bli sååå ille til helgen med mr pelsløs likevel kanskje? 1 Siter
HHC Skrevet 30. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2012 Kan ikke bli sååå ille til helgen med mr pelsløs likevel kanskje? Er vel ikke lov å bli hjemme pga pels nå lenger, nei 1 Siter
HHC Skrevet 28. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Uklipt 19 mnd gammel plutt Siden sist oppdatering her har vi stilt på Kongsberg, 2JKK CK i en fin juniorklasse, og på Lillestrøm ble det 2 UKK. Nå lader vi opp til Bergen/Ølen i februar, og i løpet av forholdsvis kort tid skal han også få vise fremlabbene utenfor norden Siter
Bananen Skrevet 28. Desember 2012 Rapporter Skrevet 28. Desember 2012 Liker sensuren din! Fine Ace! Siter
HHC Skrevet 30. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2013 Aceplutt fyller 2 år om 2 uker, så denne helgen har vi vært på dobbelutstilling på Jæren. Der ble det klasseseier i unghund begge dager. Søndagen ble det toppet med BIR og BIS unghund i ufyselig vær Handleren tar ikke i mot kommentarer på antrekket Siter
HHC Skrevet 5. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2013 Vi har utstillingspause siden pelsen har tatt seg en pause Så her kommer noen bilder av en halvgal svenske 1 Siter
HHC Skrevet 27. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Februar 2014 Heihei, her har det vært dårlig med oppdateringer - vi får ta en recap siden mai i fjor Vi reiste til Sverige på svenske flatklubben sitt clubshow, ca 120 påmeldte. Lille Ace-pace gikk hen å vant unghundklassen og ble '6'bhk med reservecert! I august reiste vi på nytt til grännlandet på en maratontur. Startet fredag kveld etter jobb og kjørte denne ruta: Det resulterte i en haug med gode resultater på han og slekta, og ikke minst svenskecert nr 2 (på totalt 6 utstillinger). På søndagen rensket jeg og oppdretteren hans nærmest ringen med våre 4 hunder (Fra venstre: BIR,CACIB,BIG, BIS - 2BTK, BIRvet, BIS3(?)vet - 1BTK, CERT, CACIB, CHAMPIONAT, BIM - 3BHK, CERT) Utover høsten trente vi litt mer jakt, plukket noen flere reservecert i Norge (Nei, vi eier fortsatt ikke annet enn lyseblå sløyfer her til lands ). Så langt i 2014 har vi utstillingspause, men reiser over grensa igjen til påsketider Også er han jo verdens beste kamerat og familiehund hver dag Unntatt når han spiser opp ting fordi han kjeder seg 2 Siter
Cavalierflat Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Skrevet 28. Februar 2014 Så fin han er! Godt jeg ikke er den eneste som har en som spiser opp ting Siter
HHC Skrevet 1. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2014 Så fin han er! Godt jeg ikke er den eneste som har en som spiser opp ting Så flott han er Tusen takk begge to -- Vi koste oss i Vestfold med tur og trening tidligere i uken - her er partyørene igjen 2 Siter
HHC Skrevet 16. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 I går var vi på blodsportrening. Innser at jeg byr på en bratt læringskurve. I går gikk han et 17 timer gammelt spor, dog på kun litt over 150m. Men slo meg at på hans forrige blodsportrening i høst (og den fjerde i hans 'karriere') hadde sporet kun en liggetid på fire timer Uansett, til sporslutt kom vi - noe vel spennende med alle hunder og mennesker like ved spor slutt som trente rundering da Hans største utfordring er mennesker som potensielt kan kose med ham (derfor fint med 4 stk som gikk bak sporlegger i går). Men flink er han når han vil, nå er det mengdetrening på gang utover våren 1 Siter
Recommended Posts