Gå til innhold
Hundesonen.no

Dope ned


tm100021

Recommended Posts

Hvor mye dopes de ned?

I england så er reglene sånn at enn må ta full narkose på hunden når de skal røngtes, så er ingen som røngter sine Chows der borte.

For Chow'en tåler ikke mye, og kan dø når den våkner opp av narkosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye dopes de ned?

I england så er reglene sånn at enn må ta full narkose på hunden når de skal røngtes, så er ingen som røngter sine Chows der borte.

For Chow'en tåler ikke mye, og kan dø når den våkner opp av narkosen.

Når hundene rønkes så skal de i full narkose, de forbaskade reglene altså :lol: , men det har noe med at de skal være helt avslappet i kroppen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hundene rønkes så skal de i full narkose, de forbaskade reglene altså :lol: , men det har noe med at de skal være helt avslappet i kroppen :?

så det er full narkose i norge også? :?

Damn it, gruer meg.

Og Chow'er som tåler narkose så dårlig.

Pluss å våkne opp fra den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så det er full narkose i norge også? :?

Damn it, gruer meg.

Og Chow'er som tåler narkose så dårlig.

Pluss å våkne opp fra den.

Ja synes det er litt skummelt selv jeg forde om hundene her normalt skal tåle det.

Vet om et sted hvor vetten ber eieren til hunden om å signere et papir før de rønkes for at de skal kunne fraskrive seg annsvaret hvis hundene dør under narkosen, det synes jeg er horibelt så der går jeg aldri hvis hunden må dopes(ikke om de så snødde en viss veldig varm plass). :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja synes det er litt skummelt selv jeg forde om hundene her normalt skal tåle det.

Vet om et sted hvor vetten ber eieren til hunden om å signere et papir før de rønkes for at de skal kunne fraskrive seg annsvaret hvis hundene dør under narkosen, det synes jeg er horibelt så der går jeg aldri hvis hunden må dopes(ikke om de så snødde en viss veldig varm plass). :evil:

Uff. :lol:

*Grue seg*

Hvis hunden dør under narkose uten at en har skrevet under på sånn ett papir, så har vel ikke vet'en ansvaret uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn å tren hunden på å ligge strak ut på rygg. Dyrlegen sa at det var noen hunder som klarte å ligge sånn å bli rønket, uten å ta narkose. Da måtte hundene være komfortabel med å ligge på rygg, og at noen tar å strekker ut bakbein og forbein. Så løp og øv!  ;)

Heldigvis har jeg den latteste bikkja ever, så han tillater at han blir slengt litt rundt omkring når han ligger på rygg osv.. :P

Så kanskje, kanskje jeg slipper full narkose. :)

Edit: Ikke jeg som slenger han rundt altså. Hehe. Hamlet som tar tak i nakken og drar han over gulvet. Men han tillater det meste.

Så nå skal jeg øve mer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...