Gå til innhold
Hundesonen.no

Lazy er rar i formen


vima2k

Recommended Posts

i dag og på kvelden i går oppdaget jeg at Lazy oppførte seg rart.

Hun vandrer mye (mer enn før), halen rører ikke rompa, (vanskelig og forklare, men prøver), den er på en måte litt buet fra rumpa :icon_confused: , og hun har gummi avføring (litt diare innimellom), og rapene og fisene hennes lukter helt forferdelig..

Jeg tror hun er på vei inn i løpetid, men jeg har aldri opplevd lignende adferd før, Noen som kanskje kan hjelpe meg med hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

i dag og på kvelden i går oppdaget jeg at Lazy oppførte seg rart.

Hun vandrer mye (mer enn før), halen rører ikke rompa, (vanskelig og forklare, men prøver), den er på en måte litt buet fra rumpa :icon_confused: , og hun har gummi avføring (litt diare innimellom), og rapene og fisene hennes lukter helt forferdelig..

Jeg tror hun er på vei inn i løpetid, men jeg har aldri opplevd lignende adferd før, Noen som kanskje kan hjelpe meg med hva dette kan være?

Ehhhh.... dårlig i magen, litt vindfull og uggen - det er da normalt og om hun er sår i rumpe eller har veldig mye luft i magen så krøller hun seg nok litt så hun får litt bananshape - pust med magen, gi ris og se det an :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh.... dårlig i magen, litt vindfull og uggen - det er da normalt og om hun er sår i rumpe eller har veldig mye luft i magen så krøller hun seg nok litt så hun får litt bananshape - pust med magen, gi ris og se det an :)

:whistle: er litt høne mor her jeg sitter også da, men ja, det kan nok stemme, lest over det jeg har skrevet og jeg ser an henne også, og det hinter mer og mer til helt vanlig dårlig mage, hun ga meg et slikt sorgmodig blikk istad og klynket til, så jeg ble litt hønemor :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...