Gå til innhold
Hundesonen.no

Polar ekspressen

Djervekvinnen

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har netopp sett Polar ekspressen. En kjempeflott og koselig film som passer veldig godt i disse juletider. Så jeg anbefaler aller å se den! (på orginatale selvfølgelig) Meget bra laget også, sånn animasjonsmessig! AH! så flott den var! :)

Skrevet

JA!!! :)

Den var HERLIG! Satt helt trollbundet under hele filmen jeg! Åhh... DEN ble jeg i julestemning av altså!

Skrevet

Jeg så den på kino da jeg bodde i Argentina i fjor. Fikk faktisk skikkelig julefølelse selvom det var 40 varmegrader utenfor... :P Den var kjempe fin!!! Alle må se den!

Skrevet

skal løpe og kjøpe den når jeg får penger igjen.

når har jeg 200,- på konto og det skal vare til den 20 #-o

Skrevet

den må jeg kjøpe/låne en dag, virker kjempebra! :P

dere trøndere: charlie and the chocolate(hvordan skrives det?) factory selges på merqur senteret. :P importert da..vet ikke om det er lovelig, men det er iallefall org.versjonen med kun angelsk uten tekst :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...