Gå til innhold
Hundesonen.no

Tre hunder døde i bil..


Gullulven

Recommended Posts

Edit; selv om denne saken var i 2007, så har det i 2011 allerede vært lignende saker 3 - 4 ganger.. link

Jeg blir så forbannet over at folk ikke lærer!

Ikke "kok" de du er glad i! Ser du hund eller barn i en bil som virker for varm, så sender sms: Reg nr på bilen til 2282 for bileiers navn, ring så opplysningen å få tak i eierene. Og det er lov å knuse ruten å unngå tragedie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundefrelst: Det er helt riktig. Dette kan aldri taes opp nok ganger, for det gjentar seg år etter år. Men jeg synes allikevel at når man legger ut artikler om slikt, og som Nirm sier, det har florert på FB de siste dagene, så burde man sjekke opp når hendelsen faktisk har skjedd.

Nødhammer er en grei investering og kan redde liv, enten det er hund eller menneske.

Husk at man kan sende regnr xx00000" til 2282 for å finne bilens eier, men man må bruke små bokstaver i registreringsnr til bilen: regnr aj00000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at man kan sende regnr xx00000" til 2282 for å finne bilens eier, men man må bruke små bokstaver i registreringsnr til bilen: regnr aj00000

Det er viktig å merke seg at ordet "regnr" må skrives samlet, altså IKKE "reg nr" med mellomrom eller punktum eller noe. Slik skal meldingen se ut:

"Regnr ZZ00000" til 2282.

Jeg testet med vårt eget bilnummer, og hadde da mellomrom mellom "reg" og "nr" og da fikk jeg feilmelding tilbake. Testet så med "regnr" og fikk da riktig svar i retur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...