Gå til innhold
Hundesonen.no

World Winner Paris + French winner show

Yodel

Recommended Posts

• Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Ikke for å være kritisk altså, men hva skjer med litt sånn halvdårlig burlesque-show som pauseunderholdning? (ikke at jeg kunne gjort det bedre altså, men jeg bare syns det var et litt "unikt" valg av underholdning...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Etter hva jeg har forstått så har ikke gruppe 1 blitt dømt ennå. Har kun sett det jeg tror var eukanubas world challenge. Men jeg har ikke lyd så det er fult mulig at jeg tar feil.

Fortsatt mye på fransk, så vanskelig å vite. Men det er en salig blanding av grupper iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Er det junior? Er det din Rio?

Var det jeg også tenkte.

Ang at det mangler raser, så kan det jo rett og slett være at de ikke har fått høy nok premiering?

Edit: VANT RIO GRUPPA??????? :hyper: Eller ble dagens beste Junior? :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er veteranene. Den tricolore basenjien er en svensk-eid/ oppdrettet liten lekker sak på 10 år tror jeg?

Han kom på 1 (tror jeg??)?! Så moro!

Håper juniorene ikke er gått enda. Det er en mørkhåret mann (hans Brasilianske oppdretter) som går med Rio :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man i tillegg tenker på gallsure servicefolk og all hundebæsjen som i følge Susanne ligger over alt, så synes jeg bare at arrangørene kan gå hjem og skamme seg.

Men masse gratulasjoner til Rio, Rebus og Amira med eiere/deleiere og oppdrettere!

Det stinker så hundefolk brekker seg utenfor hallen (dag 2!!) Men når det er sagt finnes det jo omtrent ikke søppeldunker til de som faktisk plukker opp etter seg..

Det er forøvrig ganske mye møkk inne også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Nei, det er veteranene. Den tricolore basenjien er en svensk-eid/ oppdrettet liten lekker sak på 10 år tror jeg?

Han kom på 2! Så moro!

Håper juniorene ikke er gått enda. Det er en mørkhåret mann (hans Brasilianske oppdretter) som går med Rio :)

Syns Aussien og noen til så litt "gamle" ut for å være junior. Tror ikke junior har gått enda. Isted var det valper for da kjente jeg igjen en Aussie valp fra DK.

Ser ikke ut som det er noe system i det, nå er det parklasser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Dratini

Han kom på 1 (tror jeg??)?! Så moro!

Ser du har endret svaret ditt ;) Han ble nr 1 ja :D Venter spent på juniorene. De har ikke gått så lenge jeg har vært online i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catatau Itapuca "Rio" Excellent 1, JWW-11, BIR JUNIOR! :D:D:D

WEEEEE! Grattis grattis :)

Og nå skjønner jeg enda mindre... Det er jo flere grupper per rase som er inne i det jeg trodde var oppdrettergrupper? Kan alle som har grupper delta i finalen liksom?

EDIT: Og der ble gruppa til kennel Chaume du Bois Dieu plukka ut *yeyyy*

EDIT2: Og jammen meg vant de ikke også gitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

WEEEEE! Grattis grattis :)

Og nå skjønner jeg enda mindre... Det er jo flere grupper per rase som er inne i det jeg trodde var oppdrettergrupper? Kan alle som har grupper delta i finalen liksom?

EDIT: Og der ble gruppa til kennel Chaume du Bois Dieu plukka ut *yeyyy*

jeg også blir litt ?? 2 samojed par isted og nå 2 Corgi P. grupper. (hvor det var en Norsk handler på den uplukkete).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...