Gå til innhold
Hundesonen.no

Savannah sover

Ulvinnen

Recommended Posts

Skrevet
Sikkert nabokatten :)

hehe... toya leker med kattene hu... gjør ikke noe av de...

men kattene er ikke så begeistra for henne...

noe jeg egentlig skjønner... i og med at toya er ganske stooor... og kommer dundranes mot a :)

Skrevet

De drømmer visst ikke...Leste en artikkel i hundesport om at det er så godt som motbevist at de drømmer..Det er sånn R.E.M drøm.

Jeg synes det høres litt merkelig ut;Pan pleide nemlig å ule i søvne(har opptak av det på mobilen min enda) og plutselig våknet han av sin egen uling..Tydlig forvirret... :?

Det gjorde han forøvrig også den dagen jeg avlivde han,da sov han jo en narkosesøvn og da har man vel ikke R.E.M søvn? :-s

Tenkte jeg skulle høre med dyrlegen min hva hun mener ,hun var jo der og hørte han...Må bare huske å spørre...

Skrevet
De drømmer visst ikke...Leste en artikkel i hundesport om at det er så godt som motbevist at de drømmer..Det er sånn R.E.M drøm.

Jeg synes det høres litt merkelig ut;Pan pleide nemlig å ule i søvne(har opptak av det på mobilen min enda) og plutselig våknet han av sin egen uling..Tydlig forvirret... :?

Det gjorde han forøvrig også den dagen jeg avlivde han,da sov han jo en narkosesøvn og da har man vel ikke R.E.M søvn? :-s

Tenkte jeg skulle høre med dyrlegen min hva hun mener ,hun var jo der og hørte han...Må bare huske å spørre...

Trodde ikke REM søvn var et bevis for at de ikke drømte, snarere tvert om, fordi de fleste drømmer i denne søvnfasen? For mennesker er det hvertfall sånn: "REM søvn kalles også for drømmesøvn, fordi de fleste drømmene forekommer i denne søvnfasen." (sakset fra lommelegen.no) Jeg leste hvertfall den artikkelen i hundsport som en bekreftelse på at hunder drømte, ikke motsatt :) Mulig jeg er sløv da..

Skrevet
Trodde ikke REM søvn var et bevis for at de ikke drømte, snarere tvert om, fordi de fleste drømmer i denne søvnfasen? For mennesker er det hvertfall sånn: "REM søvn kalles også for drømmesøvn, fordi de fleste drømmene forekommer i denne søvnfasen." (sakset fra lommelegen.no) Jeg leste hvertfall den artikkelen i hundsport som en bekreftelse på at hunder drømte, ikke motsatt :P Mulig jeg er sløv da..

Her er det meget mulig jeg er sløv :P Ville ikke forundret meg...jeg bare skumleste...syntes det hørte veldig merkelig ut skjønner du,og når noe virker så merkelig så er det som oftest meg det er noe i veien med :P

Får lese den igjenn :wink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...