Kristiin Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2011 Fine bilder! Å, vil på stevne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundefrelst Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2011 Kjempefine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2011 Kjempefine bilder Kristin! Vet du hvem ag-whippeten er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2011 Flotte bilder! Jeg trooor ag-whippeten kan være Courtborne Keyzers Eowyn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2011 Flotte bilder! Jeg trooor ag-whippeten kan være Courtborne Keyzers Eowyn. Eid av? (R. er fremdeles ikke imponert *flirer*) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2011 Eid av? (R. er fremdeles ikke imponert *flirer*) Hmm, det er jeg bittelitt usikker på faktisk. (Over ag-whippeten? Eller planleggingsevnene mine? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 3. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2011 Hmm, det er jeg bittelitt usikker på faktisk. Jeg får spørre (Over ag-whippeten? Eller planleggingsevnene mine? ) Over whippet generelt "Det er jo bare ÉN whippet daaaa!" (og litt over planleggingen din også Men hun bærer ikke nag hun altså, bare vi får sjansen igjen ) Edit; Nå er jeg litt oppdatert, og Courtborne Eir ble nr 4 i agility begge dagene (Men det er ikke hunden på bildet, så jeg må lete mer) Edit 2; Det kan godt stemme, og begge hundene er eid av Gunn Bregge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 8. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2011 Ja kan bekrefte at dette stemmer ) Stolt oppdretter jeg ja )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar