Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundebarnehage e.l. i Trondheim?


Elm1

Recommended Posts

Googlet uten store resultater.

Problemet er lyd(bjeffing og uling). Vi har drevet med hjemme-alene trening i flere måneder før jeg startet å jobbe fullt, men nå er det altså gått tilbake til start og jeg må jobbe før jeg rekker å komme noen vei med treningen på nytt igjen :(

Får vel finne en "dagmamma", takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen vår hadde hunden sin på en "barnehage" på heimdal for et par år siden, hun var strålende fornøyd. Mener stedet brant ned, men vi fikk aldri høre no om det ble bygd opp igjen. (Mener det var økonomisk litt problematisk og bygg oppi igjen pga dette var i privat regi ,ikke kommunalt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte godt å lese alle referansene jeg

Man skal dog være litt kritisk til å tro på slike, da man har lite kontrollmuligheter for at dette er reelle tilfeller. Samtidig legges det sjeldent ut de som er missfornøyde og det er alltid folk som er missfornøyd - uansett om det er grunnlag eller ei. Så ta det med en klype salt.

Snakker nå generelt og ikke spesifikk på aktuelle plass.

Men når det er folk her som driver kennel der flere har brukt plassen og de er fornøyde, så høres det jo ut som denne plassen er reell på referansene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa da ikke at jeg trodde på alt som sto, jeg sa bare at jeg syns den hørtes super ut og at jeg likte å lese de referansene.

De er forøvrig "underskrevet" med fullt navn, så jeg vil anta at en over middels interessert lett kan finne ut om de er ekte eller ikke ;)

Til en litt desperat valpeeier, den plassen kan jo være et like godt sted å starte å sjekke ut, ang. muligheter for dagpass av din hund, som et hvilket som helst annet firma, er vel muligens et bedre svar til TS da, for å være pirkete :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia

Vi kan være behjelpelig med "dagmamma-tilbud" hvis det skulle bli krise og du ikke finner noen andre. Ingen av oss (samboer og meg) jobber foreløpig, og det er kun jeg som skal ut i jobb etterhvert, så samboer vil komme til å være hjemme. Da kan vi i tillegg være behjelpelig med å trene på å være alene i små skritt, da vi har erfaring med sep.angst hund og vet hvor sakte man må gå frem osv :) Send meg en pm hvis du er interessert, så kan du få høre mer om oss og vår livsstil, dyrene våre osv :) Er det noe vi har nok av, så er det tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...