Susann Skrevet 28. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2011 Här har ni mig, ny medlem på forumet, och min ena hund... min Tamaskan. Hon är en pigg och glad tjej på 13 månader. En fantastisk personlighet, hon får oss att skratta en hel del med sitt "prat" och är väldigt underhållande. Älskar att springa, men en lugn dag med kortare turer går lika bra det =) Har börjat cykla med henne lite försiktigt och det går ganska bra. Hon kan lämnas hemma utan att hon tuggar sönder allt man har, hon skäller inte och kan vara ensam. En jätte mysig hund, lättlärd men kan vara otroligt sta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 28. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2011 Nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mika Skrevet 28. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2011 Pen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susann Skrevet 28. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2011 Nydelig Takk !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susann Skrevet 28. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2011 Pen Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susann Skrevet 28. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2011 Här har ni mig, ny medlem på forumet, och min ena hund... min Tamaskan. Hon är en pigg och glad tjej på 13 månader. En fantastisk personlighet, hon får oss att skratta en hel del med sitt "prat" och är väldigt underhållande. Älskar att springa, men en lugn dag med kortare turer går lika bra det =) Har börjat cykla med henne lite försiktigt och det går ganska bra. Hon kan lämnas hemma utan att hon tuggar sönder allt man har, hon skäller inte och kan vara ensam. En jätte mysig hund, lättlärd men kan vara otroligt sta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 28. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2011 Velkommen! Og kjempefin hund du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2011 For en nydelig hund! Velkommen til forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susann Skrevet 28. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2011 Velkommen! Og kjempefin hund du har! 2 x tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susann Skrevet 28. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2011 For en nydelig hund! Velkommen til forumet 2 x tusen takk til deg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00nan Skrevet 8. September 2013 Rapporter Share Skrevet 8. September 2013 Hei, lurte på hvor du kjøpte din Tamaskan fra? Finnes jo ingen registrerte oppdrettere i Norge.. er det det i sverige? har lest at det er lettest å importere fra UK eller Finland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts