Gå til innhold
Hundesonen.no

Lekekamerater til whippet?


Nihon Supittsu

Recommended Posts

Har ei lita whippet frøken som jeg tror hadde hatt godt av noen faste venner å forholde seg til. Vi ønsker å møte valper, og trygge voksne hunder som kan være gode forbilder. Alle størrelser og fasonger. Hadde vært koselig om noen hadde vært interessert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til Rotvoll (Parkeringen ved Statoil) hver torsdag, så får hun treffe mange hunder av forskjellige størrelser og farger jevnlig. At tråden heter "trening" må du ikke ta så tungt, det er trening å lære å omgåes andre på en fin måte også ;)

Og min gamle herremann er veldig flink med valper, og vi (jeg også ;) ) treffer gjerne en whippet vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg linka dit i svaret mitt da Kristin :P

Jeg har en whippet hannhund på snart 4 år og en sheltievalp på knappe 9 uker og vi kommer på treff/trening Torsdag :)

Juuuuhuuu, treffe pelsball! :banana: :banana: :banana:

Og kose Felixen :wub:

Gleder meg til torsdag jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere tenker å komme!

Dette blir morro :D

Ja, vi tenkte også forrige torsdag nemlig, men det gikk ikke i boks. så nå MÅ vi bare komme. :D Er så spent på hvordan han er med andre hunder. Vi har ikke møtt så mange andre enn de som bor her :P hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det hørtest veldig trivelig ut. Vi kan ikke komme denne torsdagen, men om dette er fast hver torsdag, kan vi jo komme neste?

Ja, det er "fast" hver torsdag. Alle kan ikke hver gang, men det er alltid noen som kommer, og det er alltid trivelig, så det kan anbefales å hive seg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...