Gå til innhold
Hundesonen.no

DETTE er grunnen til at det er krig i verden!

SoppenCamilla

Recommended Posts

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hahaha!

Ja, nei, siden jeg er så blakk nå, så bestemte jeg meg for at det blir psykologisk krigføring denne gangen, også kan jeg heller få med meg noen (vet jeg har venner som liker sånt her) og ha pranks mot BEGGE gutta som bor der! Da blir det litt gøyere! :D

Jeg starta i dag, da jeg kjørte han til flyplassen. Da sa jeg han skulle glede seg til han kom hjem. :)

Skrevet

Hahaha!

Ja, nei, siden jeg er så blakk nå, så bestemte jeg meg for at det blir psykologisk krigføring denne gangen, også kan jeg heller få med meg noen (vet jeg har venner som liker sånt her) og ha pranks mot BEGGE gutta som bor der! Da blir det litt gøyere! :D

Jeg starta i dag, da jeg kjørte han til flyplassen. Da sa jeg han skulle glede seg til han kom hjem. :)

:thumbs::twisted:

Husk å sende ham noen SMS; hvor finner du husnøkkelen, var det så at han var allergisk mot XXX, bare fnise litt, "om du kunne lese tankene mine nå ville du blitt skremt", osv!

Skrevet

Neei det kan bli litt vanskelig, tror ikke posten er såå kjapp! :P

Fikk du med deg tingen jeg la til i forgje post? :P

Om du sender det som brevpost før posten går idag har hun det imorgen =)

Skrevet

Teipe reker rundt i leiligheten/soverommet/bilen :) Gjerne under bordplater, sofa o.l. slik at det skal MYE til før alle er funnet! Ellers kan jeg meddele at det er ustanselig moro å sy sammen arm-åpningen på gensere! ¨

Legg en åpnet kondom i senga + litt utvannet ketchup!

(hilsen 4-årig internatbeboer)

Skrevet

Ble litt skuffet nå kjenner jeg. :lol:

Men du burde nesten ha dratt hjem til ham i helgen likevel, og f.eks. sendt en melding som "fin skorte du har hengende på stolen på rommet ditt", eller "interessant bok som lå på skrivebordet ditt" evt. "kan ikke helt si at vi har samme smak med tanke på de plakatene du har på veggene", "hadde ikke trodd at du foretrakk skummetmelk fremfor lettmelk", eller "Oioioi, gjett hva JEG fant under sengen din!", og "Haha. Du vil aldri få det samme forholdet til soverommet ditt etter dette." Bare for å psyke ham ut litt med at du faktisk HAR vært hjemme hos ham. Få kameraten til å bekrefte at du har vært der også. :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...