AnitaK Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Skrevet 5. Juni 2011 Får vel presentere jentene som jeg bor med da.. Starter med Theneican's Coin - Loppa : B/t Tispe på 3 år .. Kom til meg i januar i år og skal bo hos meg på "för" Hun er Norsk å svensk utstillings Champion å en skikkelig koseklump.. Så har vi : Kinkade Dark Side Of The Moon - Mooni. Rød tispe som er født i februar 2011 så hun er snart 4 mnd... Hun er mitt nye utstillingshåp , å hittil ser det bra ut ... Men det spør da hun er en langbeint frøken allerede... Blir væl agility/spor kurs etterhvert også får vi se om vi tørr noen konkurranser tilslutt Siter
AnitaK Skrevet 5. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2011 Bildene skulle ikke blir så store ,men veit ikke hvorfor det ble sånn Siter
Djervekvinnen Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Skrevet 5. Juni 2011 Kjempeflotte! Lykke til med utstillingskarrieren Siter
Lola Pagola Skrevet 5. Juni 2011 Rapporter Skrevet 5. Juni 2011 Nydelige Bildene ser passe ut her. Sonen forminsker store bilder :-) Siter
AnitaK Skrevet 27. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. November 2011 Ja her hva det lenge siden man har vært ser jeg.. Nå har Mooni 9,5mnd og valpeshow karrieren er over.. Den ente med 2xBIR , 4xBIM og 3x 2btk (av 10 show).. Må si meg fornøyd med det ... Så får vi se hvordan utstillings karrieren blir videre da frøkena har vokst seg litt større en planlagt.. (min flaks) Men vi skal å ta turen innom Agility & Spor etterhvert så kanskje det kan bli noe der istedet Sånn ser hun ut nå Hennes første opplevelse av snø , å det var digg *Loppa er nå vant til vinteren å syns den er kjempe morsom , spesielt snøball kasting* Det var nå litt nytt fra denne kanten Siter
Recommended Posts