Gå til innhold
Hundesonen.no

Argyros' EFIT

Argyr

Recommended Posts

For første gang har jeg klart å huske EFIT-dag før det ble kveld! Litt "spesiell" dag her da, med ankomst av hund og storopprydning ute - men ikke så spennende egentlig.

09

Stått opp, Argyr mener det er alt for tidlig

IMG_4424.jpg

10

Nirm og Soppen ankommer

IMG_4427.jpg

11

Dyrehagen er ferdig besøkt og Nala kommer ut

IMG_4428.jpg

12

Vi er fremdeles ute og nyter godværet, Nala spaner på Argyr

IMG_4439.jpg

13

Jeg lesser mer høy på ulmebålet

IMG_4459.jpg

14

Vi har nettopp kommet inn og fått på plass ting

IMG_4465.jpg

15

Jeg bytter underlag og vann hos kyllingene og hever varmelampa deres

IMG_4470.jpg

16

Jeg surfer sonen og Nala tester sofaen

IMG_4472.jpg

17

Jeg surfer jaggu enda og gadd ikke løfte på rumpa for å ta bilde engang, men dette er altså Garm som er litt bekymra for om Nala egentlig har lov å snuse under bordet

IMG_4478.jpg

18

Vi går ut for å rydde litt, hundene er med

IMG_4480.jpg

19

Kvist og kvast fra plenen som skal på bålet - mesteparten er frukten av Argyrs arbeid som trepleier (klippe, klippe, sa kjerringa)

IMG_4483.jpg

20

Opptatt :P

21

Vi sager ned et tre og serverer samtidig kveldsmat til drøvtyggerne

IMG_4486.jpg

22

Her skulle det vært bilde av løshunden jeg fanget inn på vei til butikken, men kameraet var hjemme - trodde ikke tur til Rema kom til å være videre spennende.. D'oh.

23

Her skulle det vært bilde av middagen, men det glemte jeg.

Og så smeltet jeg i sofaen. Gidder ikke ta bilde av kveldslufting heller. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige bilder av dyra :):wub: må nesten snart komme og se på dyrehagen snart igjen, om du tør da, har bedre innkalling på ungene nå og avlært mannen med og løfte på store hunder da.... :whistle::aww:

:lol:

Kjenner jeg er litt misunnelig på en vanlig onsdag hos deg.. Fine bilder :)

En helt vanlig onsdag var det vel ikke, da. :P

Kjenner at Tvedestrand lokker mer og mer :D

Skal du flytte? :P Bare å komme på besøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...