Gå til innhold
Hundesonen.no

bcAmiras EFIT


borderen

Recommended Posts

For EN gangs skyld husket jeg at det var EFIT! Selvfølgelig havnet den på en lite innholdsrik hverdag...

IMG_2587.jpg

Frokost i 9-tida

IMG_2588.jpg

Mens jeg kjemper meg igang med en tungskrevet bok i etologien, tar hundene å bruk den ny hundesenga si - peisen (som ikke kan brukes pga no pipe-greier).

IMG_2595.jpg

1 time senere: Kiter mener lesing er kjedelig...

IMG_2600.jpg

.. på tide med en sykkeltur!

IMG_2611.jpg

1 time senere er vi snart hjemme igjen!

IMG_2623.jpg

Jeg møter til forelesning kl 14.15, men oppdager at det er gitt beskjed på Fronter kl 13.59 at forelesningen er avlyst :getlost:

IMG_2635.jpg

Setter meg på skolen og leser litt mer

IMG_2640.jpg

kl 16 går jeg bort til posten, men når jeg passerer Svanedammen møter jeg disse små tassene!

Fortjener faktisk 2 bilder denne timen, bare fordi de er så søte ;):

IMG_2668.jpg

IMG_2689.jpg

Vel hjemme igjen møter jeg nok en søt skapning; møbeltapetserern som jobber i låven der jeg leier har fått seg en ny vorster (11 uker) :wub: Skikkelig silkeklump!

IMG_2697.jpg

Jeg har laget meg en av mine favorittretter - pai med bunn av grovmel og cottage cheese!

IMG_2704.jpg

i 19-tida tar jeg en tur ut for å trene litt neseprøve og andre småting jeg må fikse før NM til helgen :whistle:

IMG_2709.jpg

Kiter skal ikke gå NM, men fikk prøve seg litt han også. Flinke gutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Matbudsjettet, ja... Må innrømme at jeg ikke er så god på det :icon_redface: Jeg er egentlig ikke særlig glad i brødmat, så jeg klarer meg ikke uten spekeskinke med brieost eller roastbiff med avokado og tomat! Men, men... tar det igjen ved å shoppe lite :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paioppskrift:

Bunn:

- 60 g smør

- 2 dl grovmel

- 100 g cottage cheese

Bland sammen og forstek i ca 10 min (?)

Fyll:

4-5 egg + ulike grønnsaker (brokkoli + paprika + sopp + tomat), litt salt og pepper + skinke/bacon el.l. + litt ost på toppen

Stek på 180-220 grader til osten blir gylden :ahappy:

Er nok ikke sååå sunn... eller... jeg burde i hvertfall spist en god del mindre, men det er jo så godt! :icon_redface:

Ja, da blir i hvertfall håpet ditt sannhet, for NVH flytter til Ås ;)

ja, men det er vel ikke ferdig før i 2018 tror jeg! DA skal jeg begynne på veterinærstudiet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...