Gå til innhold
Hundesonen.no

bcAmiras EFIT

borderen

Recommended Posts

Skrevet

For EN gangs skyld husket jeg at det var EFIT! Selvfølgelig havnet den på en lite innholdsrik hverdag...

IMG_2587.jpg

Frokost i 9-tida

IMG_2588.jpg

Mens jeg kjemper meg igang med en tungskrevet bok i etologien, tar hundene å bruk den ny hundesenga si - peisen (som ikke kan brukes pga no pipe-greier).

IMG_2595.jpg

1 time senere: Kiter mener lesing er kjedelig...

IMG_2600.jpg

.. på tide med en sykkeltur!

IMG_2611.jpg

1 time senere er vi snart hjemme igjen!

IMG_2623.jpg

Jeg møter til forelesning kl 14.15, men oppdager at det er gitt beskjed på Fronter kl 13.59 at forelesningen er avlyst :getlost:

IMG_2635.jpg

Setter meg på skolen og leser litt mer

IMG_2640.jpg

kl 16 går jeg bort til posten, men når jeg passerer Svanedammen møter jeg disse små tassene!

Fortjener faktisk 2 bilder denne timen, bare fordi de er så søte ;):

IMG_2668.jpg

IMG_2689.jpg

Vel hjemme igjen møter jeg nok en søt skapning; møbeltapetserern som jobber i låven der jeg leier har fått seg en ny vorster (11 uker) :wub: Skikkelig silkeklump!

IMG_2697.jpg

Jeg har laget meg en av mine favorittretter - pai med bunn av grovmel og cottage cheese!

IMG_2704.jpg

i 19-tida tar jeg en tur ut for å trene litt neseprøve og andre småting jeg må fikse før NM til helgen :whistle:

IMG_2709.jpg

Kiter skal ikke gå NM, men fikk prøve seg litt han også. Flinke gutten!

Skrevet

Kjempe fine bilder :ahappy: Hadde en alt for kjedelig dag bestående av eksamen (vet ikke om de hadde godtatt at jeg tok bilder uansett :lol: ) så det ble ikke bilder på oss.

Syntes også maten din så veldig god ut! :D

Skrevet

Hihi! Matbudsjettet, ja... Må innrømme at jeg ikke er så god på det :icon_redface: Jeg er egentlig ikke særlig glad i brødmat, så jeg klarer meg ikke uten spekeskinke med brieost eller roastbiff med avokado og tomat! Men, men... tar det igjen ved å shoppe lite :lol:

Skrevet

Så sunn du er! :ahappy: Og skolen er jo så fin at jeg nesten håper at NVH flytter dit :whistle:

Ja, da blir i hvertfall håpet ditt sannhet, for NVH flytter til Ås ;)

Skrevet

Paioppskrift:

Bunn:

- 60 g smør

- 2 dl grovmel

- 100 g cottage cheese

Bland sammen og forstek i ca 10 min (?)

Fyll:

4-5 egg + ulike grønnsaker (brokkoli + paprika + sopp + tomat), litt salt og pepper + skinke/bacon el.l. + litt ost på toppen

Stek på 180-220 grader til osten blir gylden :ahappy:

Er nok ikke sååå sunn... eller... jeg burde i hvertfall spist en god del mindre, men det er jo så godt! :icon_redface:

Ja, da blir i hvertfall håpet ditt sannhet, for NVH flytter til Ås ;)

ja, men det er vel ikke ferdig før i 2018 tror jeg! DA skal jeg begynne på veterinærstudiet ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...