Pim Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Villig barbermaskin i Trondheim eller omegn søkes til hyggelig samkvem med mye pels. Pelsen er ikke ute etter et langvarig forhold, men ønsker et flyktig eventyr, eller en heftig sommerflørt om du vil Bill.merk.: Skjend pelsen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vrengt-polvott Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Hva med å stikke innom Heimdal Hundesalong? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Jeg vil skjende pels! Heldigvis for deg bor jeg ikke i trondheim lurer på hvordan en nedbarbert samojed ser ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 29. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Hva med å stikke innom Heimdal Hundesalong? Jeg har lyst til å skjende pelsen min i privat regi Jeg vil skjende pels! Heldigvis for deg bor jeg ikke i trondheim lurer på hvordan en nedbarbert samojed ser ut! Nei! Kom til Trondheim! La oss skjende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Men du skal vel ikke barbere ham helt ned?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 *fnis* Dette må jo være drømmen/marerittet til en aspirerende hundefrisør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 29. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Men du skal vel ikke barbere ham helt ned?? Han skal få bli litt kortere, ja. Vil bare ha ham sånn at han tørker av seg selv på noen timer, når vi er oppi fjellet og ikke har med strømaggregat for å drive føneren... *fnis* Dette må jo være drømmen/marerittet til en aspirerende hundefrisør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Jeg har maskin, den er riktig nok kjøpt på europris, så vet ikke helt om den takler pelsen din, men kanskje. Jeg bor på Ler da, det er ca 10 min etter Melhus retning Støren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Han skal få bli litt kortere, ja. Vil bare ha ham sånn at han tørker av seg selv på noen timer, når vi er oppi fjellet og ikke har med strømaggregat for å drive føneren... ;whistle: Hvis du skal ha ham litt kortere men ikke skinnkort kan man ikke bruke maskin - da må det saks til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 29. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Hvis du skal ha ham litt kortere men ikke skinnkort kan man ikke bruke maskin - da må det saks til... Hm, så sånn 2 cm er umulig med maskin? Merker jeg kanskje ikke er helt dreven på sånne barbermaskinemner! Jeg har maskin, den er riktig nok kjøpt på europris, så vet ikke helt om den takler pelsen din, men kanskje. Jeg bor på Ler da, det er ca 10 min etter Melhus retning Støren. Klipper maskina di helt inn til skinnet...? *nyopplyst* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Hm, så sånn 2 cm er umulig med maskin? Merker jeg kanskje ikke er helt dreven på sånne barbermaskinemner! Det groveste skjæret som kan kjøpes til min maskin etterlater en drøy cm og koster ca 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 29. Mai 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Det groveste skjæret som kan kjøpes til min maskin etterlater en drøy cm og koster ca 500,- Hm, da må jeg altså vurdere saksskjending! Takk for opplysninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Hm, da må jeg altså vurdere saksskjending! Takk for opplysninga Vil du ha hjelp? Jeg har saksesliper og tilgang til stooor plen Dette vil jeg se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Jeg kan gjøre jobben, men det blir ikke gratis.. Jeg har maskin, og jeg kan få det i akkurat passe sommerkort-lengde, og jeg kan ordne fine overganger og flotte frisyrer. Send PM hvis du er interessert, jeg er så lite på forumet og leser for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 Klipper maskina di helt inn til skinnet...? *nyopplyst* Nei, det er sånn avstand ting på den, men aner ikke hvor lang den er.. Bruker den på å ta øra til bikkja, men jeg barberte hun i fjor sommer med den avstanden å da ble hun lik en nyklippet Riesen.. Hun var søt og det gjorde henne godt, pelsen som kom ut igjen var nydelig. Edit: Kan se om jeg klarer å rote inn et bilde etter att hun er nyklippt med maskinen så du får se. Edit 2: Nå er minnekorte på kameraet mitt tomt da jeg mest sannsynlig la over alle bildene på dataen da minnekorte var fult, men så har dataen min blitt formatert i ettertid fordi den hengte seg. Å hokkupokkus. ALLE bildene borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 29. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2011 De barbermaskinene som er beregnet til hest har større klippeformat (??) Iværtfall tror du kan barbere med de- så det er igjen cm'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2011 Jeg er flink til å klippe og kjøpte maskin til pusen! Dessverre bor jeg langt unna, men håper virkelig på bilde, hvertfall om du går løs med saks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2011 Håper Huldra kan klippe/barbere ulldotten... for jeg har fryktelige bilder i hodet av en skamklipt samojed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2011 Haha, Vims, du MÅ lage sånn "how to ravish a samojed"-groomingtråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Håper Huldra kan klippe/barbere ulldotten... for jeg har fryktelige bilder i hodet av en skamklipt samojed. Definèr skamklipt.... I den grad en samojed skal klippes liksom, så får jeg den jo ikke til å se ut som om den ikke er klippet. Tror jeg da. Men det skal bli bedre enn om det skulle blitt gjort med saks. I alle fall av en uSAKSkyndig! Jeg foreslår lang/normal pels på ørene og halen - litt puddel-aktig. Har hørt det er fryktelig in i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 1. Juni 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Håper Huldra kan klippe/barbere ulldotten... for jeg har fryktelige bilder i hodet av en skamklipt samojed. Definèr skamklipt.... I den grad en samojed skal klippes liksom, så får jeg den jo ikke til å se ut som om den ikke er klippet. Tror jeg da. Men det skal bli bedre enn om det skulle blitt gjort med saks. I alle fall av en uSAKSkyndig! Jeg foreslår lang/normal pels på ørene og halen - litt puddel-aktig. Har hørt det er fryktelig in i sommer. Er det dere maser om? Alt kler den smukke, vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 1. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2011 Vær så snill å legge ut bilder etterpå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2011 Da var det udåden gjort, og stakkars Nansen som kom inn som en samojed, dro som noe helt annet. Vi er litt usikre, men det var i alle fall bichon frisè innblandet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2011 Det gleder jeg meg til å se bilder av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamTwo Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2011 Da var det udåden gjort, og stakkars Nansen som kom inn som en samojed, dro som noe helt annet. Vi er litt usikre, men det var i alle fall bichon frisè innblandet... Ooo, gleder meg til å se en skjendet Nansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar