Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har akvarieplanter til overs?

SoppenCamilla

Recommended Posts

Samboeren min har noen for salg. Hornblader, så kan jo søke det opp. Vokser som UGRESS :rolleyes2: hun selger fempakninger for 25 kr utenom frakt. Men vet ikke hvordan det er å sende... noen som har tips?

Rop ut om noen er interessert. Etterhvert vil det nok bare bli kastet, for er ikke lenge før akvariet må renskes opp igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar fire stykker da, hvis vi finner en lur måte å sende de på? :P

Aner ikke, i en pose i en melkekartong?

Edit: Fire fempakninger eller sånn, liksom, hvis det går? Så det blir 100kr?

Jepp det skal gå fint det! Skal tenke litt på sendigsløsning, så sender jeg deg en pm i morgen! :)

Er ikke intressert i hornblader, har hatt sånne før, aldri mer! :P Hun har ikke andre planter til salgs?

Skjønner deg sånn sett, men de er veldig geniale med at de vokser fort og er veldig enkle å holde i et akvarium^^

Dessverre ingen andre planter til salgs for øyeblikket. men jeg kan si ifra hvis det blir noe!^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nettopp luket jeg og :rolleyes2:

men det vokser raskt til igjen, så jeg har Pistia (flyteplanter), en type cryptocoryne og en type tynne vallisnera.

Kan selge noe av alle tre typer for 30 kr, porto kommer i tillegg.

Pakker i plast og boblekonvolutt.

Men mulig det må drøye til neste uke slik at Pistiaen får komme seg litt, tok vekk ganske mye nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

jeg har nettopp luket jeg og :rolleyes2:

men det vokser raskt til igjen, så jeg har Pistia (flyteplanter), en type cryptocoryne og en type tynne vallisnera.

Kan selge noe av alle tre typer for 30 kr, porto kommer i tillegg.

Pakker i plast og boblekonvolutt.

Men mulig det må drøye til neste uke slik at Pistiaen får komme seg litt, tok vekk ganske mye nemlig.

Hvis noen flere skulle trenge akvarieplanter, så sender jeg de tre overnevnte typer for 60 kr inkludert frakt. Bare send meg en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt av Sanne og Milou (oi, Sanne, glemte jeg å si hvordan det gikk med de? :hmm: )!

VELDIG fornøyd med begge! Fine planter, RASK levering, god service! :lol:

Nå er akvariet til kameraten min stappa med planter, og noen fisker her og der! :thumbs:

Haha, ja det gjorde du gitt! Men jeg glemte det helt selv da :icon_redface::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...