Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har akvarieplanter til overs?


SoppenCamilla

Recommended Posts

Skrevet

Samboeren min har noen for salg. Hornblader, så kan jo søke det opp. Vokser som UGRESS :rolleyes2: hun selger fempakninger for 25 kr utenom frakt. Men vet ikke hvordan det er å sende... noen som har tips?

Rop ut om noen er interessert. Etterhvert vil det nok bare bli kastet, for er ikke lenge før akvariet må renskes opp igjen :lol:

Skrevet

Tar fire stykker da, hvis vi finner en lur måte å sende de på? :P

Aner ikke, i en pose i en melkekartong?

Edit: Fire fempakninger eller sånn, liksom, hvis det går? Så det blir 100kr?

Skrevet

Tar fire stykker da, hvis vi finner en lur måte å sende de på? :P

Aner ikke, i en pose i en melkekartong?

Edit: Fire fempakninger eller sånn, liksom, hvis det går? Så det blir 100kr?

Jepp det skal gå fint det! Skal tenke litt på sendigsløsning, så sender jeg deg en pm i morgen! :)

Er ikke intressert i hornblader, har hatt sånne før, aldri mer! :P Hun har ikke andre planter til salgs?

Skjønner deg sånn sett, men de er veldig geniale med at de vokser fort og er veldig enkle å holde i et akvarium^^

Dessverre ingen andre planter til salgs for øyeblikket. men jeg kan si ifra hvis det blir noe!^^

Skrevet

jeg har nettopp luket jeg og :rolleyes2:

men det vokser raskt til igjen, så jeg har Pistia (flyteplanter), en type cryptocoryne og en type tynne vallisnera.

Kan selge noe av alle tre typer for 30 kr, porto kommer i tillegg.

Pakker i plast og boblekonvolutt.

Men mulig det må drøye til neste uke slik at Pistiaen får komme seg litt, tok vekk ganske mye nemlig.

  • 3 weeks later...
Skrevet

jeg har nettopp luket jeg og :rolleyes2:

men det vokser raskt til igjen, så jeg har Pistia (flyteplanter), en type cryptocoryne og en type tynne vallisnera.

Kan selge noe av alle tre typer for 30 kr, porto kommer i tillegg.

Pakker i plast og boblekonvolutt.

Men mulig det må drøye til neste uke slik at Pistiaen får komme seg litt, tok vekk ganske mye nemlig.

Hvis noen flere skulle trenge akvarieplanter, så sender jeg de tre overnevnte typer for 60 kr inkludert frakt. Bare send meg en pm :)

Skrevet

Jeg har kjøpt av Sanne og Milou (oi, Sanne, glemte jeg å si hvordan det gikk med de? :hmm: )!

VELDIG fornøyd med begge! Fine planter, RASK levering, god service! :lol:

Nå er akvariet til kameraten min stappa med planter, og noen fisker her og der! :thumbs:

Skrevet

Jeg har kjøpt av Sanne og Milou (oi, Sanne, glemte jeg å si hvordan det gikk med de? :hmm: )!

VELDIG fornøyd med begge! Fine planter, RASK levering, god service! :lol:

Nå er akvariet til kameraten min stappa med planter, og noen fisker her og der! :thumbs:

Haha, ja det gjorde du gitt! Men jeg glemte det helt selv da :icon_redface::lol:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dyrebutikker har som regel dette.  Ville begynt med ørepudderet.  Hvis du har en smal pinsett, kan du bruke det istedenfor veneklemme.
    • Er det det samme hvor jeg kjøper sånn tang? Ja hvis det hjelper så er det verdt det men var redd å kjøpe enda en ting som ikke blir brukt. Hehe😉
    • Ja mente røytefri hund.
    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...