Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som har akvarieplanter til overs?


SoppenCamilla

Recommended Posts

Samboeren min har noen for salg. Hornblader, så kan jo søke det opp. Vokser som UGRESS :rolleyes2: hun selger fempakninger for 25 kr utenom frakt. Men vet ikke hvordan det er å sende... noen som har tips?

Rop ut om noen er interessert. Etterhvert vil det nok bare bli kastet, for er ikke lenge før akvariet må renskes opp igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar fire stykker da, hvis vi finner en lur måte å sende de på? :P

Aner ikke, i en pose i en melkekartong?

Edit: Fire fempakninger eller sånn, liksom, hvis det går? Så det blir 100kr?

Jepp det skal gå fint det! Skal tenke litt på sendigsløsning, så sender jeg deg en pm i morgen! :)

Er ikke intressert i hornblader, har hatt sånne før, aldri mer! :P Hun har ikke andre planter til salgs?

Skjønner deg sånn sett, men de er veldig geniale med at de vokser fort og er veldig enkle å holde i et akvarium^^

Dessverre ingen andre planter til salgs for øyeblikket. men jeg kan si ifra hvis det blir noe!^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nettopp luket jeg og :rolleyes2:

men det vokser raskt til igjen, så jeg har Pistia (flyteplanter), en type cryptocoryne og en type tynne vallisnera.

Kan selge noe av alle tre typer for 30 kr, porto kommer i tillegg.

Pakker i plast og boblekonvolutt.

Men mulig det må drøye til neste uke slik at Pistiaen får komme seg litt, tok vekk ganske mye nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

jeg har nettopp luket jeg og :rolleyes2:

men det vokser raskt til igjen, så jeg har Pistia (flyteplanter), en type cryptocoryne og en type tynne vallisnera.

Kan selge noe av alle tre typer for 30 kr, porto kommer i tillegg.

Pakker i plast og boblekonvolutt.

Men mulig det må drøye til neste uke slik at Pistiaen får komme seg litt, tok vekk ganske mye nemlig.

Hvis noen flere skulle trenge akvarieplanter, så sender jeg de tre overnevnte typer for 60 kr inkludert frakt. Bare send meg en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt av Sanne og Milou (oi, Sanne, glemte jeg å si hvordan det gikk med de? :hmm: )!

VELDIG fornøyd med begge! Fine planter, RASK levering, god service! :lol:

Nå er akvariet til kameraten min stappa med planter, og noen fisker her og der! :thumbs:

Haha, ja det gjorde du gitt! Men jeg glemte det helt selv da :icon_redface::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er det som er litt trist med valpetiden, de blir så raskt store😄 Her blir det kanskje litt størrelse også, ganske store poter😍 Treningstips for sommeren: start på skiltene i RL, ta ett og ett om gangen. Sånn, trenings-sommeren er i boks😄
    • Hei, har noen tips til brae kenneler til stor hund? Fra Trondheim ned til Oslo området/Kristiansand? 
    • Det er fullt mulig å lære hunden å leke og ta leke som belønning. Jeg hadde en hund lik din, og fikk ham like fokusert på lek. I hovedsak gjøres det ved å belønne fokus på lek med mat. Legg en leke på gulvet, vent til hunden ser på den, belønn. Vent videre til han tar borti den med snute eller pote, så til han plukker den opp, osv. Bruk mat med "lav" verdi. Bruk tørrfôr som belønning, og jobb mye med ro når mat er involvert. Jeg tenker at her spiller mange faktorer inn. Hvordan er det på stuegulvet, hjemme? I hagen, på kjente områder? Begynn i lette omgivelser uten distraksjoner for hunden. Start med lave kriterier, enkle øvelser han kan. Hvis du bor i nærheten av en god hundeskole, sjekk om de har kurs i belønningsutvikling eller kan hjelpe deg med dette kanskje med en privattime eller to?  
    • Jeg tror nok løsningen her er å være tålmodig, og gi ham tid til å forstå hva som er forventet av ham. Du har åpenbart en matmotivert hund, som i seg selv er en stor fordel i lydighetstrening Vær nøye med å ikke gi godbit før han viser ønsket atferd, og gjør nok repetisjoner slik at han forstår mønsteret.    Gi det litt tid, så forstår han at det ikke hjelper å hoppe etter godbiten for å få den, iallfall!
    • Jeg har en hund som er veldig glad i mat og alt med mat skaper stress. Lydighet er vanskelig fordi uten godbiter så vil han ikke gjøre noe og med godbiter så blir han så stressa og kun opptatt av godbit og da hører han ikke etter hva han skal gjøre. Hvordan kan jeg trene lydighet da? Han liker ikke leker så det utgår. Han er ikke stresset uten mat men med en gang mat er med i bildet så stresser han fullt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...